КУПИТИ КВИТКИ

Чому мода і технології не можуть одна без одної

24 жовтня на Vogue UA Conference виступлять експерти з цифрового маркетингу Dior, Aware Solutions і Launchmetrics. Модератором конференції стане керівник Google Marketing Solutions, Ніна Левчук. Як цифрові технології впливають на модний бізнес, чому все більше дизайнерів переходять на модель "see now buy now", і що найчастіше гуглять українці, Ніна розповіла Vogue.ua.

Ніна Левчук, керівник Google Marketing SolutionsФото: The Ukrainians
Про тренд "see now – buy now"

В наші дні технології і мода вже нероздільні, і, завдяки співпраці брендів з інноваційними компаніями, ми можемо спостерігати за модними показами, створювати нові образи і залучати наших споживачів у світ моди через віртуальну реальність. Інтернет заповнений безліччю прикладів креативного співробітництва з такими відомими брендами як Dior, Burberry, Rebeka Minkoff та іншими.

Реклама.

При цьому, часто дизайнери піклуються тільки про досвід покупок в своїх шоурумах, але забувають наскільки важливий досвід користувача на сайті, який сьогодні стає все більш значущим майданчиком для продажів. Середньостатистична людина перевіряє мобільний девайс мінімум 150 раз у день: перевірити пошту, соцмережі і зробити покупки. Сучасний покупець хоче знати про останні модні тенденції і мати можливість придбати вподобаний бренд і нові колекції тут і зараз. Тут на допомогу приходять сучасні технології.

Про модний підрозділ Google

Компанія Google активно підтримує модний бізнес в усьому світі. Відмінний приклад – співпраця Google з British Fashion Council, в межах якої створили онлайн-енціклопедію британської моди з експонатами з понад 1200 провідних музеїв і архівів – від робіт легендарних дизайнерів до інтерв'ю в форматі VR/360 з законодавцями трендів.

Також у нас є окрема команда, яка працює з клієнтами в сегменті luxury, сюди входить більшість модних брендів. Cайт Think With Google може послугувати хорошим джерелом натхнення, адже саме там публікують всі найуспішніші кейси та результати роботи нашої "fashion team".

Про підтримку українських дизайнерів

Google активно знайомить ринок України з останніми інноваціями та інвестує в розвиток ритейл-сегмента. У нас безліч безкоштовних освітніх програм (Google AdWordsAcademy,Mobile Academy), які можуть допомогти будь-якому бренду вивести бізнес онлайн або масштабувати його на нові ринки. Тема модного ритейлу також задіяна в нашому останньому проекті Women Digital Academy with Google. А зовсім скоро стартує перший підприємницький хакатон, який навчить перетворювати ідеї в бізнес-плани.

Про популярні запити

Дізнатися вподобання українців онлайн не так складно. Завдяки безкоштовному інструменту Google Trends ви можете в режимі реального часу перевірити найпопулярніші запити на будь-яку тему. Наприклад, зараз (на момент інтерв'ю – прим.ред), найактивніше шукають "vetements", "верхній одяг", "поєднання кольорів в одязі".

Тренч Vetements весна-літо 2017

Квитки на Vogue UA Conference доступніна сайті.

Детальніше про всіх спікерів: conference.vogue.ua

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.