Rosenthal meets Versace: що потрібно знати про наймоднішу колаборацію у світі посуду
Майже 30 років тому Джанні Версаче об’єднався з німецькою порцеляновою компанією Rosenthal, щоб спільно випускати розкішний посуд у стилі Versace. Нову колекцію Versace Barocco Mosaic можна придбати в салоні сучасного сервування TWLV, а ми тим часом розповідаємо, чому Rosenthal meets Versace — наймодніша колаборація у світі посуду.
Rosenthal — старовинна німецька компанія з виробництва порцеляни, фамільний бізнес і яскравий доказ того, що мрії здійснюються, якщо в них вірити. Її засновник Філіп Розенталь у 17 років поїхав з Німеччини до Америки, де за п’ять років пройшов шлях від посудомийника до продавця порцеляни. У 1879 році, у віці 22 років, Філіп повернувся на батьківщину й заснував у Зельбі завод з розпису порцеляни, заклавши фундамент майбутнього бізнесу. У 1981 році Філіп Розенталь почав виробляти власну порцеляну, яка вирізнялася сучасним дизайном і технічними нововведеннями. Розенталь вірив, що успіху досягають лише ті, хто не боїться мріяти, і часто повторював фразу, що стала девізом компанії: "Мені не потрібні ті, хто не готовий подивитися далі від огорожі саду".
Бізнес Розенталя швидко ріс — до 25-річного ювілею Rosenthal у 1904 році в компанії вже було 1200 працівників. Філіп мріяв, щоб Rosenthal став сімейною справою — так і сталося. До слова, у 1916 році він одружився і незабаром назвав ім’ям своєї дружини — Марія — порцеляновий сервіз. Згодом сервіз Maria став найпопулярнішим товаром марки. Тільки за останні 25 років у світі було продано 5 000 000 сервізних чашок. Тонка біла чашка з ніжним квітчастим малюнком, за якою стоїть історія кохання двох яскравих особистостей початку XX століття, полонила серця людей у всьому світі.
У 1950 році компанію очолив син засновника Філіпа Розенталя, Філіп Розенталь — молодший. Вважається, що саме завдяки йому Rosenthal стала компанією-лідером в Європі з виробництва порцеляни. У 1961 році з його легкої руки Rosenthal однією з перших залучила до роботи над колекціями дизайнерів, художників і архітекторів. Вальтер Гропіус, Луїджі Колані, Енцо Марі, Рон Арад — кількість художників, які за цей час створили свої авторські колекції для Rosenthal, наближається до 150. Цінителі стильного посуду й предметів для дому знають, що саме в Rosenthal можна знайти оригінальний і сміливий дизайн, який точно не залишиться непоміченим у вашому домі. До речі, один із заводів для бренду в 1967 році збудував не хто інший, як сам Вальтер Гропіус, засновник і теоретик течії Баугаус.
Сьогодні в Rosenthal можна знайти колекції на будь-який смак: це і стриманий, лаконічний посуд з лінійки Rosenthal Velvet, і яскрава, декоративна колекція Turandot, натхнена однойменною оперою Пуччіні, і, звісно, гіт марки — бароковий, помпезний і розкішний посуд з колаборації Rosenthal і Дому Versace, про який ми розповімо нижче. Також компанія випускає меблі та кераміку.
Співпраця з італійською маркою Versace стала важливою віхою в історії Rosenthal. Джанні Версаче завжди хотів утілити свою концепцію стилю життя Versace — ну а ідеальним партнером для цього стала Rosenthal з її вишуканістю, якістю і любов’ю до оригінального та сміливого дизайну. Колаборація Rosenthal і Versace бере початок у 1992 році, і запускав її саме Джанні Версаче. Тепер же екстравагантні й неповторні дизайни Rosenthal meets Versace, на які наважиться далеко не кожен, перебувають у руках Донателли Версаче. Головна особливість колаборації в тому, що Rosenthal meets Versace уособлює концепції останніх модних колекцій Versace в посуді.
Колись було заведено вважати, що помпезні і яскраві колекції Rosenthal meets Versace більше пасують до барокових інтер’єрів, але мода сьогоднішнього дня набагато гнучкіша й дає нам простір для фантазії. І сьогодні посуд з лінійок Rosenthal meets Versace привносить аристократизм у модні мінімалістські обстави й сервування. Емблема голови Медузи Горгони, якою прикрашено посуд Rosenthal meets Versace, надає інтер’єрам відтінку театральності й драми, нагадуючи нам, що в житті завжди є місце для свята. Зверніть увагу на лінійку святкових свічників — яскраві й ефектні, вони стануть гарним подарунком з будь-якого приводу. Або без.
Нова лінійка посуду Barocco Mosaic натхнена колекцією Versace Flash 2021 — яскравою, бунтівницькою, присвяченою молодим музикантам і художникам. До неї ввійшли обідні тарілки і сервувальні, салатник, піали й чашки, цукорниця, молочник, а також сільничка й перечниця. Особливість колекції — поєднання яскравих неонових кольорів і пастельних відтінків. Вони ж втілені в посуді: наприклад, у малюнку на ефектній цукорниці Rosenthal Versace Barocco Mosaic поєднуються золото, зелений і бузковий відтінки. Таке сміливе поєднання в тандемі з класичними золотими тонами додасть свіжості вашому сервуванню.
Колекція яскрава, смілива, енергійна — і припаде до смаку тим, хто не боїться ризикувати й цінує спадщину як італійського модного Дому, так і німецької мануфактури. Фаворити vogue.ua — вишукана кавова чашка і триярусна ефектна етажерка, на якій можна подавати десерт, фрукти або сири.