7 ідей, як зробити кухню модною й затишною
З настанням холодів і з огляду на задовгу пандемію ми дедалі більше часу проводимо вдома. Кухня стає для нас головним місцем в оселі: і офісом, де ми влаштовуємо ZOOM-зустрічі; і місцем для романтичних вечер та веселих дружніх посиденьок. Разом із салоном сучасного сервування TWLV vogue.ua підготував гід, як освіжити свою кухню цього сезону.
Текстиль — найпростіший спосіб освіжити інтер’єр, до того ж спосіб дуже модний і затишний. У тренді — скатертини й доріжки для кухонного столу з квітчастими принтами, геометричним візерунком; сміливі яскраві кольори й фактурні тканини, ніби щойно з-під пензля художника-імпресіоніста. Наш фаворит у текстилі — французький дім Garnier Thiebaut, який ось уже 180 років виробляє елітний текстиль, а його фабрика у Вогезах — найдавніша ткацька мануфактура Європи. Якщо ви поки не готові зважитися на яскраву скатертину у великі квіти, то зверніть увагу на класичні сніжисті скатертини з бавовни.
Сервування столу створює особливу атмосферу й настрій. Ми починаємо свій день з кави в улюбленій чашці, підживлюємо розум і очі правильною естетикою — це своєрідна медитація. Або збираємо сім’ю на вечерю за майстерно сервованим столом, у такий спосіб створюючи втішні миті. Сервування відіграє неочевидну, але таку важливу роль у житті родини — об’єднує нас з близькими людьми. Один з основних трендів колекцій mix & match — поєднання різних матеріалів в одному виробі та незвичні форми. Для mix & match важливо вибрати одну базову форму в улюбленого бренду й доповнювати її виробами такої ж форми, але з різним декором. Із цим завданням впорається кістяна порцеляна Dibbern і фаянс Gien. Гарний вигляд має поєднання різних фактур в одному виробі: наприклад, бісквітна й полив’яна порцеляна в Hering Berlin або фактура сервізу Swell Revol. Схвалюються експерименти з формами, еталон у цьому сенсі — колекція Junto бренду Rosenthal.
Якщо ви стежите за тенденціями в інтер’єрі, то знаєте, що квітчастий принт теж часто входить у моду, як і виходить з неї. Але насправді квіти в домашньому оздобленні давно стали класикою — і якщо з ними не переборщити, то такий посуд розфарбує вашу кухню яскравими барвами й покаже гостям, що ви сміливі, стежите за трендами й не боїтеся експериментувати. Якщо хочете здивувати гостей, то робіть ставку на казкову колекцію SOLOGNE бренду GIEN: це посуд з фаянсу, покритий білою поливою й розписаний принтом лісових мотивів. Для прихильників декоративності, артдеко й вінтажу згодиться колекція Sprig & Vine американського бренду Lenox: на порцелянових чашках, тарілках і блюдцях розцвіли яскраві й вишукані квіти, від яких ваші гості точно будуть у захваті.
Живі рослини в інтер’єрі — один з головних трендів, який нам "подарував" карантин. Жителі багатьох європейських країн через жорсткий локдаун не могли навіть виходити на прогулянки в сад, тому облаштували сади на своїх балконах і кухнях. Живі рослини підвищують вологість повітря, допомагають розслабитися, візуально роблять простір вільнішим і "здатним дихати", слугують інструментом зонування — одним словом, гарні зусебіч. До того ж сучасні бренди пропонують розмаїття ваз: від мінімалістичних Georg Jensen, виготовлених із синього скла (у них добрий вигляд матимуть контрастні рослини), до абсолютно фантастичних, авангардних, з емальованої кераміки Emaux de Longwy, кожна з яких випускається обмеженим тиражем від 5 до 120 штук.
Якщо ваша кухня оформлена в стилі "мінімалізм", і вам періодично здається, що вона нудна, то врізноманітнити її допоможе декор. Композиція зі страв і тарілок на стіні, світлини в ефектних рамах, декоративні дзеркала й навіть вінтажні постери — все це створить потрібний акцент. Якщо на такі рішучі заходи ви поки не готові, найпростіше декорувати обідній стіл — наприклад, за допомогою розкішних порцелянових свічок Rosenthal Versace або порцелянової вази Rosenthal складної форми, яка сама по собі — артоб’єкт.
Книжкові полиці на кухні — великий тренд, адже розповідають не тільки про книжки, які ви любите й читаєте, а й про настрої, ваші звички й смаки. Ось кілька порад щодо оформлення книжкових полиць. По-перше, щоб книги мали ефектний вигляд, їх має бути багато, і перевагу варто віддавати альбомам з мистецтва, дизайну, кулінарії, флористики з розкішними обкладинками — відповідні можна вибрати у видавництві Assouline. По-друге, на полицях схвалюється декор, який можна розмістити хаотично серед книг: вази, кераміка, шахи — зверніть увагу на лондонський бренд Skyline Chess, який створює шахи за мотивами архітектурних шедеврів різних міст світу, гральні карти. До речі, така стильна книжкова полиця стане гарним тлом для ваших ZOOM-дзвінків.
Час поміняти своє ставлення до приладдя: класичні кольори неіржавкої сталі — це трохи нудно. Зараз доступні прекрасні варіанти Sambonet з PVD-покриттям від мідного до чорного кольорів, та ще й можуть бути з матовим фінішем. Завдяки оновленню фраже, додаванню мінімальних елементів до основного сервізу ви завжди можете освіжити й урізноманітнити ваше сервування.
Під час карантину салони TWLV пережили ребрендинг і знайома читачеві мережа "12 персон" перетворилася на TWLV. Місія TWLV — допомагати у створенні особливої естетики простору — не змінилася. "Ребрендинг не вплинув на нашу філософію, змінилися часи — і ми переосмислюємо тренди в дизайні, сервуванні й стилі життя. Ми також вловлюємо зміну поколінь і зміни, які вона несе", — розповідає Олег Михайленко, засновник корпорації MIRS, органічною частиною якої є мережа TWLV. Команда TWLV ділиться своїми спостереженнями: помітили, що внаслідок карантину клієнти звернули максимум уваги на власне житло. "Завдяки карантину оселі багатьох наших клієнтів стали кращими й затишнішими", — каже операційна директорка мережі TWLV Дарина Ушакова. Дуже популярним став посуд для приготування: "Якщо раніше приготування різото або буябеса було для всіх подібне до алхімії, то, скучивши за улюбленими ресторанними стравами, наші клієнти вчилися готувати їх самі. Багато хто усвідомив значущість сервування столу, ми були здивовані підвищеним попитом на порцеляну і фраже в період локдауну".