Який вигляд має будинок Дакоти Джонсон у Лос-Анджелесі
Дакота Джонсон витратила частину гонорару за знімання в трилогії "50 відтінків сірого" на свій перший дім — і пояснила, чому він такий дорогий для неї.
"Це — вхідні двері!" — театрально вимовляє актриса Дакота Джонсон, вітаючи відвідувачів у своєму будинку в Лос-Анджелесі. "Це — теж", — каже вона, відчиняючи точно такі ж двері по сусідству. "І це теж!" Стіна її вітальні, що являє собою низку величезних вхідних дверей, — лише одна з безлічі унікальних особливостей, які привернули увагу Дакоти до цього модерністського будинку в передмісті Лос-Анджелеса, що потопає в зелені. Протилежна стіна вітальні — три вікна від підлоги до стелі, які, за принципом гаражних дверей, виходять до басейну. "Це як будиночок на дереві. Тільки ще й на воді!" — вигукує вона.
Будинок збудував архітектор Карл Мастон, певний час його власником був продюсер Раян Мерфі, а Дакота купила цю резиденцію чотири роки тому. Вона була другою, яку Дакота встигла оглянути, вирушивши з рієлтором на перегляд варіантів нерухомості в передмісті Лос-Анджелеса. "Мене відразу потягнуло саме до цього будинку: він здався мені таким чистим і затишним одночасно, — згадує вона. — І я подумала, що ніколи ні за що не захочу продати його". Їй припала до душі й історія будинку: "Карл Мастон товаришував з архітекторами Джоном Лотнером і Ріхардом Нойтроєм, і вони разом ходили в ресторан Musso & Frank, тому що його господинею була дівчина, у яку всі троє були закохані. У підсумку одружився з нею Карл, і саме в цьому будинку вони оселилися".
Що Дакота Джонсон знає не із чуток, так це захопливі голлівудські love stories. Її мати — відома актриса Мелані Гріффіт, дочка знаменитої Тіппі Гедрен, що знімалася у фільмах Альфреда Гічкока. Батько — актор Дон Джонсон, який одружувався з Мелані Гріффіт двічі: вперше в 1976 році й повторно — у 1989-му. А коли Дакоті виповнилося шість років, її вітчимом став іспанський актор Антоніо Бандерас.
Дакота народилася в Остіні, де її батько знімав фільми, а росла, по суті, на знімальних майданчиках. Коли батьки розлучилися, вона жила то з матір’ю, то з батьком, і її дитинство пройшло в постійних роз’їздах. Вона навіть пам’ятає, як у 1996 році вручала великодній кошик самій Мадонні, коли Антоніо Бандерас знімався в Будапешті в "Евіті". Дакота каже, що в дитинстві їй подобався цей циганський спосіб життя. І тепер, уже популярна актриса, вона живе майже так само. Її бойфренд, фронтмен групи Coldplay Кріс Мартін, теж не із чуток знає про життя в роз’їздах.
Джонсон почала зніматися в трилогії "П’ятдесят відтінків сірого" шість років тому, і цей дім — її перше велике придбання за гонорар від фільму. Вона щиросердно зізнається, що головна причина купівлі — бажання знайти місце, де можна пустити коріння. "Я подумала, що було б здорово мати свій будинок, — каже вона. — І нарешті, зберігати свої речі в одному місці, а не так, як раніше, — у десяти різних".
У Дакоти насправді багато речей. "Напевно, це тому, що в мене насичене життя", — стенаючи плечима, каже актриса, якій нещодавно минуло 30. На першому поверсі свого будинку Дакота влаштувала невеликий кабінет — тут на поличці з любов’ю розставлені фотокартки й пам’ятні записки, які вона оформила в рамки. Серед них, наприклад, знімок Патті Сміт з номером її телефону, який подарувала сама Патті; світлина письменника Гантера С. Томпсона, який був близьким другом її батька; записка її бабусі Тіппі Гедрен з підписом "З любов’ю — Мормор", що шведською означає "бабуся"; портрет із Заком Готтзагеном, актором із синдромом Дауна, з яким вона знімалася торік у фільмі "Арахісовий сокіл". І нарешті, найсюрреалістичніше фото: на ньому Дакота у святковій програмі, присвяченій 40-річному ювілею легендарного ТВ-шоу Saturday Night Live у 2015 році, в оточенні таких зірок, як Тейлор Свіфт, Дерек Джетер, Сара Пейлін, Стівен Спілберг, Джордж Лукас і 50 Cent. "Чи не здається вам, що це найнеймовірніше фото у світі?" — питає вона. Мабуть, так і є.
У всьому будинку — ще більше артефактів, які сповна видають натуру й смаки своєї господині. Це і величезне полотно пензля Гармоні Коріна в їдальні — Джонсон відома своєю дружбою з режисерами, які знімають непривабливі історії. І так, вона була вражена цим полотном і фігурами, зображеними на ньому. "На картині страшні істоти, але це не означає, що вони не потребують любові", — так Дакота говорить про монстрів, які тримаються за руки на передньому плані картини. Полотно Девіда Гокні в головній спальні — подарунок від Мелані Гріффіт. А в шафі вітальні — ціла колекція вінілових платівок. Ніяковіючи, Дакота зізнається, що недавно розсортувала їх за абеткою.
Дизайнерська компанія PIERCE & WARD з офісами в Лос-Анджелесі й Нешвіллі допомогла втілити побажання актриси. Емілі Ворд, співзасновниця бюро, познайомилася з актрисою, коли та жила в Нешвіллі, і вони стали подругами ще до заснування компанії. "З Дакотою було неймовірно легко працювати, тому що в неї дуже чітке бачення того, що вона хоче", — згадує Емілі Ворд. "Спершу ми здебільшого складали мудборди й ходили в шоу-рум за тканинами. І за вином ще". Потім почалося повне перероблення будинку: "Підлога на другому поверсі була цілком коркова, що дуже круто й шикарно, але неможливо переробити. У спальні з гардеробною ми настелили дерев’яну підлогу, а у ванній кімнаті залили підлогу з бетону, як і на першому поверсі".
Від попередніх власників у ванній кімнаті залишився пісуар — він і спонукав Дакоту переробити ванну кардинально. Вона особливо переймалася кольором і кілька разів наголосила, що хоче пофарбувати шафки в "колір курної троянди з відтінком верблюжого". Коли дизайнери з PIERCE & WARD підібрали його й вирішили упевнитися, чи правильно вони зрозуміли свою замовницю, Дакота показала їм свій старий светр, щоб розвіяти всі сумніви. Дві інші вимоги, які вона висунула до облаштування ванної кімнати: величезна ванна й два окремі умивальники. "Свічка, книга й ванна з морською сіллю, — саме так я хотіла б проводити вечори, — пояснює Дакота свою мрію про велику ванну. — Що стосується двох окремих умивальників, я впевнена: це — ключ до здорових стосунків".
Дакота Джонсон стверджує, що вона все дужче прив’язується до цього будинку. Чи то вона їде на знімальний майданчик, чи то проводить час у Малібу, де в Мартіна є своє житло, вона думає про свій "будиночок на дереві й воді". "З моєю роботою й швидкістю, з якою може змінюватися розклад, для мене дуже важливо мати моє й тільки моє місце, де я можу сховатися від усіх, — каже вона. — Знати, що психологічно я десь пришвартована. Ось це місце — моя тиха гавань".