КУПИТИ КВИТКИ

Мода в кіно: найкращі колаборації дизайнерів і режисерів, частина 1

Мода і кіно завжди були тісно пов'язані. Дизайнери нерідко надихаються вінтажними кінообразами, а режисери шукають авторів, які допоможуть розкрити характер їхніх героїв за допомогою одягу. Vogue.ua згадує сім найяскравіших дуетів.

Крістіан Діор і Альфред Гічкок

1950 року Альфред Гічкок зняв стрічку "Страх сцени", головною зіркою якої стала акторка Марлен Дітріх. До цього режисер нерідко співпрацював з відомою у той час художницею костюмів Едіт Гед, але тут німкеня наполягла на кандидатурі Крістіана Діора. Вона заявила: "Не буде Dior – не буде Дітріх". Для акторки дизайнер створив одночасно розкішні і елегантні образи: костюми із високою талією, невагомі бальні сукні та багато-багато пір'я в якості декору.

Реклама.
Марлен Дітріх у фільмі "Страх сцени"
Марлен Дітріх у фільмі "Страх сцени"

П'єр Бальмен і Роже Вадим

Сьогодні бренд Balmain – це синонім сексуальності, однак чуттєві образи, створені під цим ім'ям, знайшли своїх шанувальників ще в середині ХХ століття. Так, засновник марки П'єр Бальмен придумав костюми для героїні Бріджіт Бардо у фільмі Роже Вадима "І Бог створив жінку". Ця роль принесла французькій акторці світову популярність, а спокусливий гардероб юної Жюльєтт, що складається з лляних суконь-сорочок, топів з вирізом-човником і спідниць-олівців, досі надихає і дизайнерів, і звичайних жінок.

Бріджіт Бардо у фільмі "І Бог створив жінку"
Бріджіт Бардо у фільмі "І Бог створив жінку"

Коко Шанель і Ален Рене

Драма "Минулого року в Марієнбаді" французького режисера Алена Рене цікава не тільки експериментальним підходом до структури оповіді, а й образами. Їх розробила сама Коко Шанель, яка одягнула головну героїню Дельфін Сейріґ в елегантні чорні сукні і розкішні вечірні вбрання, розшиті пір'ям. Для французької дизайнерки робота над фільмом ознаменувала велике повернення у світ моди. До речі, Карл Лагерфельд вшанував цей факт з біографії Габріель Шанель весняно-літньою колекцією 2011 року.

Кадр з фільму "Минулого року в Марієнбаді"
Кадр з фільму "Минулого року в Марієнбаді"

Юбер де Живанші і Блейк Едвардс

"Сніданок у Тіффані" – один з найпопулярніших модних фільмів. Культова чорна сукня у парі з високими рукавичками, бежевий тренч і шовкові хустки, в яких на екрані з'являється героїня Одрі Гепберн, цитують досі. Придумав цей одяг дизайнер Юбер де Живанші, дружба якого з Гепберн подарувала світові кіно ще кілька яскравих кінообразів у фільмах "Сабріна", "Кумедне личко" і "Як вкрасти мільйон". До речі, 2006 року ту саму сукню для Голлі Голайтлі продали на аукціоні за £467,200.

Одрі Гепберн у фільмі "Сніданок у Тіффані"
Одрі Гепберн у фільмі "Сніданок у Тіффані"

Ів Сен-Лоран і Луїс Бунюель

Образи Катрін Денев у драмі "Денна красуня" досі мають захопливий і провокаційний вигляд, хоча з часу виходу фільму на екрани минуло більше 50 років. Створив їх Ів Сен-Лоран, дизайнер, який любив порушувати правила. Цією роботою з Денев і Бунюелем він знову продемонстрував свій талант робити одяг, що викликає емоції. У його руках Северін Серізі – добропорядна паризька буржуа, що влаштувалася працювати у дім розпусти, має водночас елегантний і спокусливий вигляд.

Катрін Денев у фільмі "Денна красуня"
Катрін Денев у фільмі "Денна красуня"

Пако Рабан і Роже Вадим

Французький режисер Роже Вадим знав, наскільки важлива візуальна складова в кінематографі, тому завжди працював з найкращими дизайнерами. Так, для роботи над костюмами для знаменитої "Барбарелли" він запросив іспанця Пако Рабана – дизайнера, без якого важко уявити моду 1960-х років. Для цієї космічно-пригодницької історії дизайнер створив відповідні костюми: металеві кольчуги, шиповані боді і високі ботфорти, покриті металіком. Виконавиця головної ролі, Джейн Фонда, після "Барбарелли" стала справжнім секс-символом своєї епохи.

Джейн Фонда у фільмі "Барбарелла"
Джейн Фонда у фільмі "Барбарелла"

Джорджіо Армані і Пол Шредер

Мелодрама "Американський жиголо" з Річардом Гіром у головній ролі стала щасливим квитком для італійця Джорджіо Армані. Бездоганний гардероб головного героя Джуліана Кея настільки сподобався глядачам, що по ідеальні костюми до дизайнера вирушили і знаменитості, і представники бізнесу, і креативний клас. Сталося це 1980 року, а сам Армані в подальшому став одним з головних дизайнерів десятиліття.

Річард Гір у фільмі "Американський жиголо"
Річард Гір у фільмі "Американський жиголо"

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.