Мішель Клептон розповідає, як створювали костюми для "Мамма Mia 2"
Над костюмами другої частини кіномюзиклу "Мамма Mia!" працювала знаменита Мішель Клептон, британська художниця по костюмах, яка прославилася роботою в історичних телесеріалах, таких як "Розум і почуття", "Коханка Диявола" і "Щоденник Анни Франк". Також Клептон була художником по костюмах перших п'яти сезонів "Гри престолів" і п'ять років поспіль була номінована на премію "Еммі" в категорії "Найкращі костюми", двічі з яких забирала нагороду додому. Мішель також отримала нагороди за епізоди "Принц Вінтерфелла" (сезон 2) і "Лев і троянда" (сезон 4).
"Для мене в роботі головним ключем був приквел, – ділиться Мішель Клептон, – і цікаво те, що насправді мода сімдесятих зараз дуже актуальна. Мені до вподоби цей циклічний рух в моді і те, що кожного наступного разу початково обраний стиль має інший вигляд".
"Цікаво, що образи і вбрання 70-х років сьогодні є дуже актуальними. Мені подобається, що в естетиці цих років речі можуть бути саморобними, барвистими і дуже різними, але залишатися стильними", – розповідає Мішель Клептон. "Герої фільму носять звичайні джинси з рюшами в парі з еластичними джинсовими топами. Невеликий нюанс – ми використовували черевики початку 70-х років, а не на платформах з більш пізнього часу з метою безпеки, адже актори багато стрибають, танцюють і бігають під час фільму".
"Я знала, що повністю зрозуміла ідею Донни, – ділиться художник по костюмах, – вона була настільки точною і винахідливою з вбраннями "When I Kissed the Teacher". Не секрет, що ми викроїли образи з фіранок в гуртожитку в Оксфорді. Цей коричневий смугастий мотив нагадує про 70-і, він створює атмосферу молодості, має крутий вигляд і фіксує період часу. Також ми використовували боа зі штучного хутра, щоб ще більше підкреслити стилістику 70-х років".
"Одяг Рубі більш стриманий. Вона бабуся, тому повинна бути розкішною. Коли вона вибирає леопардовий принт, він не коричневий з чорним, а стильний, кольору деревного вугілля, сірий і блідо-білий. Його вона комбінує з простою білою блузою. Це дійсно робить її помітним персонажем".
У підготовці костюми героїні Меріл Стріп викликали найбільше суперечок. "Головна ідея з самого початку була в тому, що це повинні бути звичайні прості джинси, такий собі архетипний костюм, який ми пов'язуємо з Донною, – розповідає костюмер. – Але коли ми побачили декорації і все, що відбувається, то зрозуміли, що це буде непросте завдання. Щоб відточити образ, ми зробили гарну блузку з синім малюнком на рукавах".
Що стосується Софі, то вона носить багато джинсів і блузок, стильних і сучасних. Один ансамбль, який особливо припав до душі, – сукня, в якій вона була на хрестинах своєї дитини. "Ми знайшли тканину з красивим малюнком метеликів, – розповідає Клептон, – насправді це був топ, але нам потрібно було зробити сукню, тому ми взяли три таких топи і зробили з них її. У молодої Донни завжди був метелик на шиї, тому нам здалося, що це хороший зв'язок – Софі носила б метелики в пам'ять про свою матір. Інший знаковий елемент гардероба Софі – різнобарвне пончо. І це знову пов'язано з юною Донною, яка носить невелике в'язане помаранчеве пончо на початку фільму. Це великий зв'язок моди, часу і сентиментальних мотивів".