Як створювали костюми і грим для фільму "Чаклунка: Повелителька темряви"
Голлівудська художниця костюмів Еллен Мірожник одягнула трьох ключових персонажів кінострічки "Чаклунка: Повелителька темряви" – Малефісенту, королеву Інґрід і Аврору, а також 600 жителів королівства. Про роботу над фільмом художниця розповіла Vogue.ua.
Друга частина "Чаклунки" – стрічка, значно доросліша і серйозніша за першу, представлену 2014 року, кажуть її творці. Принцеса Аврора стала молодою жінкою, а Малефісента – жорсткішою і впевненішою: вона більше не втрачає своїх крил і знає, чого хоче. Час дії казки – епоха пізнього Середньовіччя, а також початок Ренесансу. "Завдяки новій ері в фільмі ми розширили використання тканин, забарвлень і силуетів", – каже Еллен Мірожник.

Чорні роги, гострі вилиці і шкіряні крила – зловісний і в той же час розкішний образ Анджеліни Джолі став символом історії про Малефісенту. "Енджі дуже розумна і має чітке бачення того, який вигляд повинен мати її персонаж у другій частині", – каже Мірожник. "Малефісента – складна героїня і її важко означити одним словом, у неї величезна сюжетна арка, яка в підсумку повертає її до любові". Як найсильніший персонаж у фільмі, Малефісента має бути вищою за інших, ніколи не зливатися і завжди мати власний унікальний силует і форму".
"Вона – чорно-біла кінозірка казкового світу, саме з цього образу ми почали. Її шкіра дуже біла, її губи червоні, а її тіло немов скульптура. Її аксесуари включають кістки і золото, чорні діаманти і смарагди".

В одній з перших сцен фільму Малефісента з'являється в сукні золотисто-зеленого кольору з тонким малюнком рептилії. "У цьому фільмі у неї весь час є крила, тому її костюми зроблені зі струмливих тканин, які красиво тріпотіли на вітрі", – пояснює художниця. Еллен розповідає, що улюбленим костюмом Анджеліни був бойовий. "У своєму бойовому костюмі вона сказала, що почувається сміливою і войовничою, і це допомогло їй уникнути розбіжностей між нею і персонажем".

Одну з найефектніших суконь у фільмі створили для акторки в британському бренді Ralph & Russo. На її створення знадобилося близько 700 годин ручної праці. Це сукня з тюлю, яку за допомогою складної трафаретної техніки декорували так, що здається наче вона розфарбована. Такі маніпуляції допомогли створити ефект другої шкіри.

Гардероб Аврори (Ель Фаннінг) – неземний, витончений, ідеальний для тої, хто править світом містичних істот. Її образ – сучасний і казковий, з імпресіоністською палітрою барв переважно синіх і блідо-рожевих відтінків. "Я знала, що як королева лісових істот, вона має почати свою подорож в сукні з органічним, "лісовим", казковим малюнком. Він має вигляд листя, зробленого феями, – каже Мірожник. – Нам було потрібно, щоб в лісі вона мала вигляд, відмінний від того, який має в офіційних придворних сукнях".

Що стосується королеви Інґрід, її зовнішній вигляд царствений, але також сучасний і наводить на думку про добробут і привілеї. У фільмі у неї вісім різних суконь, усі схожі, але з різних тканин і з різними аксесуарами.

"Ми використовували відтінки платини, золота і шампанського в поєднанні з великою кількістю прикрас, щоб по-справжньому розкрити її", – розповідає художниця костюмів. Глядачі вперше бачать королеву Інґрід у сукні кольору шампанського, яку вона носить з цілою мантією перлів. Для сцени вечері вона одягнена в "платинову" вечірню сукню з ліфом і спідницею, оздоблену масивом з діамантів і перлів. Коли вона йде в бій, її сукня передає силу, красу і сміливість. "Це схожий на зброю ансамбль з рукавичками і наплічниками, прикрашеними перлами і сріблом", – каже Мірожник.
Ще один яскравий акцент фільму – це фірмовий макіяж Анджеліни Джолі з точеними вилицями і червоними губами. Щодня акторка проводила у кріслі гримерів по дві-три години, щоб "вбратися" в нього, а також одягнути ті самі розкішні шкіряні роги. Художник зачісок та макіяжу Пол Гуч ("Дамбо", "Аліса в Задзеркаллі") координував відділ з 44 художників. Макіяж Анджеліни Джолі концептуалізував її особистий візажист Toni G, який також працював з акторкою в першому фільмі. Гламурно-зловісний образ включає точені вилиці, бліду шкіру, ідеально вигнуті брови і одну виразну рису – яскраво-червоні губи.

Референсом для червоних губ чаклунки стала кінозірка Марлен Дітріх і її образи в 1940-х роках. У макіяжі Джолі використана помада MAC Matte Lipstick Russian Red, що має інтенсивний колір і напів матову оксамитову текстуру, вона доповнена блиском для губ і лайнером. Знамениті протези для скул для стрічки зробив майстер Ар'єн Туітен, протеже Ріка Бейкера, автора оригінальних протезів Малефісенти в першій частині.
"Чаклунка: Повелителька темряви" виходить в український прокат 17 жовтня.
