Як створювали костюми для фільму "Мері Поппінс повертається"
3 січня в українському прокаті з'явиться кінострічка "Мері Поппінс повертається". Триразовий лауреат премії "Оскар", художник по костюмах і дизайнер, Сенді Пауелл розповіла, чому погодилася працювати над фільмом "Мері Поппінс повертається", про деталі виробництва і найскладніші моменти у створенні гардероба для героїв кінокартини.
"Я сказала "так" ще до того, як прочитала сценарій, – розповідає Пауелл, чим вирішила взяти на себе костюми одного з найбільших проектів Disney цього року. Як вона сама пояснює, її моментальна згода пов'язана значенням історії про чарівну няню для неї самої та особистим ставленням до неї: "Я була вихована на першому фільмі про Мері Поппінс. Це була фактично перша стрічка, яку я подивилася у кінотеатрі. І вона, безсумнівно, назавжди залишилася в моїй пам'яті".
Творці фільму вирішили не йти далеко від першої частини картини, представленої 1964 року. "Ми хотіли послатися на первинний образ Мері Поппінс. Було б дуже дивно, якби в новому фільмі вона з'явилася в скафандрі або ще в чомусь такому", – розповідає Пауелл. "Ми не могли кардинально змінити її образ, тоді б це був зовсім інший персонаж. Тому ми вирішили звернутися до першої екранізації та інтерпретувати зовнішній вигляд Мері з неї, що було дивовижно легко зробити".
Події оригінальної стрічки відбуваються в едвардіанську епоху, 1910 року, а продовження – 1934 року. "1934-го в основному довжина подолу спідниці була до середини гомілки, і це мало красивий і елегантний вигляд. Я використовував це як орієнтир, який допоміг мені створити силует для пальта Мері, в якому вона прилітає".
Незважаючи на те, що Пауелл не бачила сценарію до того, як погодитися на роботу, вона вже знала, хто зіграє головні ролі у фільмі, і кому їй доведеться підбирати туфлі з пряжками. "Я знала, що це був ідеальний акторський склад. Насправді, я і не уявляю когось іншого на її місці ", – каже дизайнер про Емілі Блант.
Розуміння того, хто претендує на роль, є важливою частиною процесу. "Я навіть не можу думати про те, у що одягнути персонажа, перш ніж дізнаюся, хто його грає. Як мінімум, це важливо знати чисто з фізичного погляду. А потім, звичайно, мені потрібно зустрітися з виконавцем ролі і отримати його уявлення про персонажа. Моє завдання – одягнути актора так, щоб він мав правдоподібний вигляд в образі персонажа".
Крім згадки оригінального фільму і епохи, в якій відбуваються події, в одязі втілили певні риси характеру Мері Поппінс. "Вона, перш за все, трохи строга, іноді навіть лякає. І нехай вона здається невеселою – це зовсім не так", – розмірковує Пауелл. "У неї неймовірне тепло всередині, вона тут, щоб допомогти кожному і вирішити всі проблеми. Але, без сумніву, вона трохи ексцентрична і досить марнославна".
"З таким набором якостей ми могли б створити когось, хто насправді має досить розкішний вигляд. Але ми вирішили, що наша Мері буде просто модною, але не дуже – стриманий стиль, з ухилом на ексцентричність. Наприклад, в її гардеробі багато характерних для того часу краваток-метеликів. І досить багато одягу в горошок, що знову ж таки дуже в стилі 1930-х років".
Найскладнішим завданням художниці в новому фільмі стало оновлення анімаційних моментів. Пауелл прагнув до того, щоб персонажі були "більш інтегрованими в фантастичний світ", порівняно з оригіналом. Тому ідеальним рішенням вона вважала створити цілий набір костюмів розмальованих вручну. "Я хотіла поекспериментувати, створивши 3D-костюми білого кольору на полотні, а потім буквально намалювати їх, щоб вони були наче намальованими людьми на задньому плані", – говорить вона. "Я не знала, чи спрацює це до того, як ми це зробили, але, на щастя, все вдалось!".