5 найстильніших фільмів з Мадонною
Мадонна почала кар'єру в кіно 1979-го, коли їй було трохи більше 20 років – і, незважаючи на невдачі і безліч критичних відгуків, наполегливо йде цим шляхом до сих пір. Сьогодні в фільмографії 60-річної актриси і співачки 20 фільмів, а ще – премія "Золотий Глобус" і співробітництво з найвідомішими режисерами, від Гая Річі до Квентіна Тарантіно. І хоча в біографії Мадонни є кілька антипремій "Золота малина", зірка, тим не менш, вміє вибирати ролі – як мінімум п'ять фільмів з фільмографії Мадонни хочеться переглядати, а її модні образи в них – цитувати і повторювати.
Мадонна почала кар'єру в кінці 1970-х в трупі в ролі танцівниці в гурті одного з нью-йоркських хореографів. Продюсери пророкували їй славу Едіт Піаф, потім хотіли зробити з неї диско-діву, але Мадонна любила панк, рок і тому створила свою рок-групу Emmy, де і грала на гітарі і співала. Любов до панку дуже помітна в фільмі "Відчайдушно шукаю Сьюзен", де Мадонна зіграла нью-йоркську хуліганку і бродягу Сьюзен. Косухи, яскраві легінси, великі прикраси, навмисні смокі-айс і червона помада: стиль Мадонни у фільмі породив цілу хвилю шанувальниць – і рух підліткової моди "wannabe". Дівчата по всій Америці одягалися як Мадонна – така собі вулична дівчинка з вісімдесятих.
"Евіта" – найсильніший фільм в біографії Мадонни-актриси, за який вона отримала свій перший і поки єдиний "Золотий глобус". Здається, Мадонна з її платиновими кучерями і яскравою зовнішністю – ідеальний вибір на роль актриси і першої леді Аргентини, Еви Перон, яка любила моду, носила Chanel, Dior і завжди намагалася мати вигляд європейки. Під час зйомок фільму Мадонна змінила вбрання 85 разів, а головних уборів для фільму пошили 40 штук. Ідеально скроєні костюми, приталені піджаки і спідниця силуету new look, вечірні сукні до підлоги з відкритими плечима – жіночний стиль Еви Перон, здається, вплинув на те, як почала одягатися і сама Мадонна після зйомок в "Евіті".
Мадонна завжди любила кіно і ніколи не жертвувала ним заради музичної кар'єри. Так, 1989 року вона презентувала альбом Like a prayer, що став для співачки поворотним і визнаним пізніше одним з найкращих альбомів ХХ століття, а вже через рік, 1990-го, суперзірка знялася у малобюджетному фільмі "Дік Трейсі". Мадонна так хотіла працювати з актором і режисером Ворреном Бітті, що погодилася на мінімальний гонорар, незважаючи на свій зоряний статус. У кримінальній драмі вона зіграла співачку кабаре, яка дружить з гангстерами, а паралельно крутить роман з начальником місцевої поліції. Дія фільму відбувається в 30-ті роки в Чикаго, і образ діви з кабаре, що нагадує про Мерилін Монро, Мадонні вдався на всі 100.
Мадонна вміє не тільки обирати ролі, а й партнерів: за останні 25 років її колегами на знімальному майданчику були найвеличніші актори світу, від Воррена Бітті до Гарві Кейтеля і Аль Пачіно. З Гарві Кейтелем, наприклад – улюбленим актором Мартіна Скорсезе і Квентіна Тарантіно, вони знімалися в "Небезпечній грі" – експериментальному кіно, який багато хто до сих пір вважає найкращою роботою Мадонни. Це фільм про фільм: його герої – актриса, актор і режисер, які знімають кіно, а паралельно закохуються, сходяться і розходяться, а також вбивають один одного прямо на знімальному майданчику, і, таким чином, реальне змішується з ірреальним. В "Небезпечній грі" Мадонна вкотре приміряє образ діви з білосніжними локонами і діамантами у вухах, але цього разу значно більш разслаблений і менш ексцентричний, ніж в "Діку Трейсі", наприклад.
Не всі пам'ятають, що Мадонна встигла знятися одразу в двох фільмах Квентіна Тарантіно – "Чотирьох кімнатах" і "Безславних виродках". "Дружба" співачку і режисера пов'язувала давно: ще в "Шалених псах" 1991 року герої Тарантіно обговорюють пісні Мадонни, яка на той момент вже була зіркою. В "Чотирьох кімнатах", що представляє чотири короктометражки різних режисерів, Мадонна знялася в епізоді "Пентхаус", придуманому Тарантіно. В одній з кімнат Мадонна грає роль жриці чи відьми, яка в латексному костюмі разом з подругами хоче оживити свою богиню – і з задоволенням експлуатує відверто сексуальний образ, що буде робити протягом своєї кар'єри ще не раз.