Нові медіа на виставці Вірджила Абло в Токіо
Гарна новина для прихильників американського дизайнера, продюсера і художника Вірджила Абло: в різних точках планети зараз відкриті відразу дві виставки креативного директора Off-White. Поки в лондонській галереї Gagosian показують іронічний спільний проект Future History Абло і Такасі Муракамі, в Токіо, в галереї Kaikai Kiki відкрилася його виставка, присвячена новим технологіям.
Як завжди, 37-річний Абло, візіонер і талановитий художник, досліджує найактуальніші теми. Його токійська виставка називається Pay Per View ("Плати й дивися") – це роздуми про тотальний вплив медіа в сучасному світі. У галереї можна побачити серію інсталяцій: на кожній з них – логотип великих корпорацій, які вказують світу, що носити, їсти й одягати. Як завжди, виставка Абло доповнена модним мерчендайзингом: так, в галереї можна придбати одну з 300 футболок з принтом Pay Per View, які розробив сам дизайнер.
Виставка працює до 1 квітня.