До літньої капсули українського бренду KARAVAY увійшли три нові моделі суконь вільного силуету, однаково доречні як біля моря, так і в розпеченому сонцем місті. Мінімалістичний дизайн, побудований на простій геометрії ліній і вирізів, визначає універсальний характер речей і дає змогу їм легко влитися в будь-який гардероб.
У новій колекції KARAVAY і далі досліджує спортивний стиль. У центрі уваги дропу — майка — предмет, що еволюціонував з натільної білизни в самостійний елемент гардероба. Її впізнаваний силует, витягнений до елегантного максі, м’яко звужується донизу й набуває форму сукні. Про спорт нагадують і акцентовані шви.
"Мене давно цікавить ідея регулювання об’ємів і трансформації силуету за допомогою простих „механізмів" — зав’язок. Вони використовувалися в костюмі споконвіку і з плином часу стали одним з ключових елементів спортивного одягу. Можливість змінювати на свій розсуд один з ключових параметрів — об’єм — це свобода і до певного роду співтворчість з дизайнером", — каже Ірина Каравай.
Лейтмотивом капсульної колекції став колір — складні, гурманські відтінки жовтого, помаранчевого та синього, що дали назву моделям: Mango Yellow, Aperol Orange і Admiral Blue. Балансуючи на межі двох головних палітр цього літа — натуральної та неонової, колористичне тріо нової капсули KARAVAY вторує святковому настрою і компліментарне тону шкіри на різних стадіях засмаги.