8 листопада стартують продажі колекції Moschino [tv] H&M, яку Джеремі Скотт зробив для шведського ритейлера, чим, заодно, нагадав всім про золоту епоху MTV. Vogue.ua згадує всі зоряні колекції, які команда H&M створювала разом з fashion-дизайнерами.
Тему принта в колекціях H&M продовжив розкривати бренд Marni. 2012 року серед прихильниць графічного зеленого візерунка з капсульної лінії помітили Мілу Йовович.
2012 рік справді знаковий для H&M – марка несподівано звертається до творчості бельгійського авангардного дизайнера Мартіна Маржела. Капсула завойовує любов не тільки масового покупця, але і модних інсайдерів. Maison Martin Margiela x H&M – перша колекція, яка продавалася на eBay ще до офіційного старту продажів, а полювання на ковдру-пуховик на просторах Інтернету триває досі.
Паризький бохо-шик – безпрограшний задум. За знаковими речами Ізабель Маран шикувалися черги, а на сайті діяла попередня реєстрація.
У цій колекції є відразу три відмінних риси: перша колекція американського дизайнера для шведської марки, і перша колекція з підкреслено спортивним настроєм, і колекція, якою H&M відзначив десятиліття дизайнерських колаборацій.
Якщо описувати цю співпрацю одним словом, це буде слово "успіх". Офіційно найбільш продавана, найочікуваніша і найпопулярніша колекція H&M в соціальних мережах. Ідея запросити до співпраці Олів'є Рустена разом з його армією Balmain, і зняти в рекламній кампанії і самого дизайнера, і головних інстаграмерів планети, Джіджі і Кендалл, окупилася з налишком. Ось тільки фізична неможливість купити навіть звичайний топ через ажіотаж повернула бренд до питання про "доступну моду", яке Лагерфельд порушив ще 2004.
П'ятдесят відтінків зебри та інші легендарні принти Кензо Такади в новій колекції переосмислювали Керол Лім і Умберто Леон. У найяскравішу, в прямому сенсі, капсулу увійшли 68 речей і 28 аксесуарів для чоловіків і жінок, а строкаті сукні прикрашали звіти streetstyle-хроніки весь 2016 рік.
Сімнадцята за рахунком колаборація вирізнялася особливою елегантністю і аристократизмом. Сукні з принтами у вигляді фірмових польових квітів Erdem, вікторіанські білі блузи з чорними стрічками, вовняні пальта в клітинку, шовкові пильовики, чорні мереживні сукні і декадентські піжами – такий список найпопулярніших одиниць колекції.
Креативний директор Moschino, Джеремі Скотт, – фанат і проповідник масової культури. Він народився в Техасі і при всій своїй іронічності з раннього дитинства щиро любить поп-музику, гамбургери, діснеївських персонажів і телеканал MTV. Всі його колекції досить провокативні, і нова колаборація Moschino [tv] H&M – не виняток. У ній Джеремі Скотт щиро протестує проти правил гарного смаку, він упевнений, що багатьом весело вбиратися в тому стилі, який здавався таким привабливим в дитинстві. Кольори колекції наївні і чисті: відтінки яскраво-червоного і жовтого, блакитна джинсова тканина і золоте ламе. Принти на футболках, худі і спортивних штанах у вигляді компакт-дисків, реперських ланцюгів і диснеївських героїв: Міккі і Міні Мауси, Дональд і Дейзі Даки, Гуфі і Плуто.