Vogue Ukraine Showcase – унікальна подія для української модної індустрії, що популяризує її на світовій арені – повертається. 3 березня у рамках офіційного розкладу Тижня моди у Парижі команда українського Vogue знову представить найкращих українських дизайнерів інсайдерам модного світу – міжнародній пресі, баєрам, інфлюенсерам. Розповідаємо про учасників цього року.
FROLOV
Дата заснування: 2015
Сайт / Instagram: frolov.fr, @frolovheart
Клієнти: Бейонсе, Кайлі Міноуг, Дуа Ліпа
FROLOV — бренд одягу, який поєднує в собі бездоганність і комфорт, інтелект і провокацію, соціальну відповідальність і спокій. Він бере початок у самому серці Києва, де його заснував ще у 2015 році Іван Фролов – дизайнер, а нині креативний директор бренду.
Свобода й провокація були рушіями бренду з першої колекції. За допомогою одягу FROLOV досліджує та передає повідомлення, які бренд вважає важливими: естетику, фетишизм, рух ЛГБТК+. Так, головними предметами марки можна вважати іконічні корсети й сукні з кришталевою вишивкою ручної роботи. Символом бренду є анатомічне серце, про яке дизайнер Іван Фролов розповідає: "Це наш символ з першої колекції, який ми наносимо на кожен наш виріб. Ми віримо, що коли людина одягає нашу річ, її серцебиття синхронізується з серцем на нашому лого".
Однією з ключових особливостей бренду є персоналізація одягу за унікальними розмірами кожного клієнта й довічне обслуговування кожної речі. Речі різних колекцій легко поєднуються одна з одною, оскільки бренд випускає несезонні колекції. Серед інших переваг FROLOV — це моделі-трансформери. Особливий дизайн дає змогу перетворити модель на новий, позачасовий предмет ідеальної якості.
Серед шанувальниць чуттєвості FROLOV зірки зі всього світу – Бейонсе, Кайлі Міноуг, Дуа Ліпа, Doja Cat, Сідні Свіні і багато інших. Більше про історію Івана Фролова читайте в нашому великому інтерв'ю з дизайнером.
Beauty-партнер заходу: MAKEUP