8 жовтня 2024 року у Варшаві відбудеться пʼята конференція Business Fashion Environment Summit, організована Vogue Polska у співпраці з Boston Consulting Group. Темою цьогорічного заходу стане сталий розвиток у час стрімких змін у модній індустрії та не тільки. Серед гостей заходу – провідні експерти з усього світу, у тому числі Дана Томас, Сара Соццані Майно, та представники таких брендів, як Ganni, Veja та Pangaia. Окрім цього, участь у конференції візьмуть і українці: головний редактор Vogue Ukraine Веня Брикалін, Світлана Бевза, креативна директорка бренду BEVZA, та Марія Гаврилюк, генеральна директорка GUNIA Project.
П’ятий саміт Business Fashion Environment Summit буде зосереджений на глобальному управлінні та формуванні політики в той час, коли галузь зазнає значних законодавчих змін. Нові правила впливають на всю галузь через глобальний характер ланцюжків поставок моди, які стають дедалі чутливішими до зміни клімату та геополітичних потрясінь.
Саміт підкреслить важливість взаємозв’язків, які існують в індустрії моди, а ключові дискусії будуть зосереджені на екологічно чистих джерелах постачання, пропонуючи комплексний підхід до створення більш адаптивної та етичної модної екосистеми. Захід відкриє Дана Томас, редакторка сталого розвитку британського Vogue, авторка книг Modopolis і Deluxe, які увійшли до списку бестселерів New York Times, та володарка нагород у сфері моди.
Панель, модерована Кароліною Сулей, співзасновницею Фундації "КРАЇНА", приверне увагу учасників до українських митців, чиї роботи втілюють свободу та незалежність. Участь у ній візьмуть Світлана Бевза, креативна директорка бренду BEVZA, відомого поєднанням естетики мінімалізму та українських культурних кодів, Марія Гаврилюк, генеральна директорка GUNIA Project, бренду, що вшановує місцеві культурні традиції в сучасній моді, ювелірних виробах та дизайні, та Веня Брикалін, головний редактор Vogue Ukraine, який є голосом українських митців у цей критичний для війни момент.
Франсуа-Гіслен Морійон, співзасновник бренду VEJA, поділиться надихаючою історією про те, як його компанія, яка цього року святкує своє 20-річчя, зробила революцію у виробництві кросівок за допомогою сталого розвитку.
Модераторкою дискусії з Піппою Смарт, керівницею відділу сталого розвитку датського бренду Tekla, який справив фурор завдяки своїй мінімалістичній постільній білизні, піжамі та співпраці з брендом Jacquemus, буде Алісія Джордан, старша менеджерка із циркуляції в Zalando, яка раніше була співавторкою стратегії сталого розвитку GANNI.
Серед інших спікерів – Софія Роу, стилістка і одна з найвідоміших скандинавських впливових осіб, Ана Анджеліч, соціологиня і авторка книги "Бізнес прагнення", Дойна Чобану, пані посол організації No More Plastic, та інші експерти галузі. Дізнатися про подію більше та придбати квитки можна за посиланням.