Якщо 2020-й був роком Crocs, то 2021-й рік минає під повсюдним впливом німецького взуттєвого бренду Birkenstock. Крім того, що Birkenstock носять мало не всі знаменитості й ікони стилю — від Кендалл Дженнер і Джастіна Бібера до сестер Олсен і Крістен Стюарт — так, до всього іншого, бренд упевнено можна назвати головним коллаборатором року.
Ціла низка люксових лейблів скористалася можливістю співпрацювати з 247-річною компанією. Модний дім Valentino розмістив свій логотип на шкіряних сандалях Birkenstock Arizona на початку цього року, а нью-йоркський Proenza Schouler випустив власну версію з лакованої шкіри минулого тижня. Співкреативні директори Jil Sander Люк і Люсі Майєр переосмислили моделі Birkenstock за допомогою замші кольору слонової кістки і кремових ремінців з телячої шкіри.
Тепер популярний бренд вуличної моди Stüssy бере Birkenstock під свій вплив. Американський лейбл уперше уклав партнерство з Birkenstock в 2020-му році і випустив дві пари мюлей нейтрального відтінку, але цього разу він піднявся сходинкою вище.
Для своєї колекції 2021-го року, що надійшла в продаж 27 серпня, Stüssy представив переосмислення пари сабо 1979-го року Boston у безлічі кольорів, які ніколи раніше не потрапляли на дизайнерський стіл Birkenstock. Культова пара взуття буде представлена в карамельно-коричневій, відтінку слонової кістки і запилено-рожевій замші з логотипами Birkenstock і Stüssy зовні.