Шарлотта Казірагі стала обличчям нової кампанії CHANEL. Міжсезонний кампейн — не просто знімання, а синергія креативного бачення CHANEL та особистого стилю амбасадорки бренду.

"Шарлотта втілює цінності CHANEL у дуже автентичний і природний спосіб, залишаючись водночас відданою власному стилю", — каже Віржині Віар, яка надихалася еклектичною особистістю Казірагі під час створення осінньої колекції.
У рекламній кампанії CHANEL Шарлотта Казірагі подібна до героїні роману у довгих пальтах, твідових костюмах кислотного відтінку чи чорного оксамиту, ансамблях із шовкового крепу з принтом або стьобаного деніму. "У цій колекції я знайшла речі, які мені подобається носити щодня, ті, у яких мені справді комфортно, – говорить Казірагі. – Джинси, сорочки, розкішні тканини, як-от оксамит... Такий одяг допомагає висловлювати емоції та демонструвати свій внутрішній стан".
У короткометражному фільмі кампейну Шарлотта з’являється на тлі мальовничих пейзажів, прогулюється поміж скель, дивиться на море, гуляє набережною. Повільні рухи, погляди безпосередньо в камеру та паузи поетично увічнюють красу героїні та колекції CHANEL.