Колаборації стали найпопулярнішим маркетинговим ходом відтоді, як Форд спробував купити Ferrari. А після того, як Карл Лагерфельд співпрацював з H&M у 2004 році, кількість оголошених спільних проєктів дотепер зростала в геометричній прогресії, і здається, чи не щогодини ми дізнаємося про нову співпрацю тих чи інших компаній.
Попри те, що справді значущі й культові колаборації випускаються регулярно, дуже часто маркетологи все ж помиляються в гонитві за галасом і грошима. Про кричущі випадки розповідаємо в цьому матеріалі.
Першою в цьому списку опинилася співпраця між культовим брендом морозива Ben & Jerry's і компанією Nike. Людям подобається популярний спортивний бренд і їм подобається морозиво, але якщо серйозно, що в цих двох спільного? Шкодить і те, що це справді не найпривабливіша пара взуття.
Тревіса Скотта вже називають королем колаборацій. Найвдаліша з них була з Nike, а найдивніша — з McDonald's. Але ця спроба фастфуду знову стати актуальним заслуговує на оплески. Щонайменше тому, що ця співпраця була успішною. Настільки, що якоїсь миті McDonald's навіть повідомив, що в них закінчуються інгредієнти для приготування фірмового меню.
Це абсолютно щось неймовірне. Ще 2016 року нью-йоркський скейтерський бренд Huf співпрацював з брендом консервованого м’яса SPAM. Якщо ви ніколи не їли SPAM, то вам дуже пощастило. На жаль, нам всім забракло удачі, щоб не побачити цього воістину дивного партнерства.
Культовий бренд Supreme, що міцно увійшов у вуличну американську культуру, став партнером системи MTA Metro, урядової організації, відповідальної за знамените метро Нью-Йорка. Таланисті пасажири, які купили новий проїзний на метро, у результаті отримали фірмовий квиток Supreme.
Демна Гвасалія, співзасновник Vetements, добре відомий своїм іронічним підходом до моди, але він виводить її на новий рівень. Міжнародна кур’єрська й логістична компанія DHL завжди мала впізнаваний логотип, і якоїсь миті він опинився на футболці Vetements за 972 долари.
Перша видатна колаборація Kermit the Frog відбулася зі Supreme ще 2008 року. І тоді цей крок був воістину приголомшливим і нешаблонним. Але недавня колекція Kermit x аdidas викликає більше подивування.
Crocs найперші зголошуються, коли йдеться про химерні колаборації. Вони, схоже, співпрацювали з усіма: від Balenciaga до Джастіна Бібера (і, що найдивніше, з KFC). Але ця тристороння співпраця перевершила найгірші сподівання.
Вірджил Абло, мабуть, один з головних популяризаторів колаборацій. Апогеєм нестримної фантазії дизайнера стала співпраця його бренду Off-White з IKEA. Творча кооперація типово простої й елегантної шведської меблевої мережі з Off-White зробила саме те, для чого й була задумана, і відразу потрапила в заголовки газет. Але кому справді потрібен великий килимок, подібний до квитанції IKEA?
Одна з найзагадковіших співпраць, про яку було оголошено нещодавно, — це колаборація культового японського бренду вуличного одягу Beams і стримінгового сервісу Netflix.
Заради цього партнерства американський бренд одягу Cole Haan об’єднався зі Slack, популярною платформою для корпоративних комунікацій, яку використовують у Кремнієвій долині й у світі високих технологій. Що далі? Outlook x Uniqlo?
Ідея співпраці adidas з одним з найпопулярніших телешоу всіх часів "Сімпсони" зовсім не дивна. Чого не скажеш про їхній спільний продукт. Кросівки Flanderific, дизайн яких навіяний стилем персонажа Неда Фландерса, мають досить дивний вигляд, але, напевно, підхожий до світу, у якому ми живемо.
За матеріалами gq.com.au