Найгарячішими та найпопулярнішими спортсменами сьогодення вважаються гравчині Жіночої національної баскетбольної асоціації (WNBA). Тому не дивно, що баскетболістки стали головними героїнями рекламної кампанії SKIMS, випущеної напередодні сезону жіночого баскетболу. Обличчями свого бренду Кім Кардаш'ян зробила Кемерон Брінк, Келсі Плам, Кендейс Паркер, Скайлар Діггінс-Сміт, Діжонай Керрінгтон.
Кампанія зображує баскетболісток у спідній білизні різних тонів шкіри. Спортсменки позують у різноманітних видах білизни та одягу SKIMS, зокрема в топах бандо, бікіні, шортиках, лонгслівах та бра, а їхні образи доповнюють туфлі та босоніжки на високих підборах, блискучі ювелірні вироби та баскетбольні м'ячі.
Це перша кампанія SKIMS, в якій з'являються жінки-гравці. Раніше бренд представляв аналогічне знімання для чоловічої лінії SKIMS, головними героями якого стали відомі американські спортсмени. Ще в жовтні 2023 року Кім Кардаш'ян оголосила, що SKIMS стане офіційним спонсором WNBA, і нарешті бренд представив першу кампанію. Безумовно, головною зіркою знімання стала Кендейс Паркер, яка входить до числа найкращих гравців усіх часів.
"Я з гордістю запускаю нову кампанію SKIMS x WNBA з такими неймовірними спортсменками, — сказала Кардаш'ян у пресрелізі. — Одні з ключових цінностей нашого бренду — інклюзивність, різноманітність і підтримка жінок. Ці цінності з нами поділяє й WNBA. Для нас честь бути офіційним партнером жіночої ліги — й ми сподіваємося продовжувати нашу співпрацю протягом усього сезону".