Louis Vuitton представив рекламну кампанію чоловічої колекції Message in a Bottle ("Послання в пляшці") сезону весна-літо 2021.

Підкреслюючи символічну силу стилю й крою, кампанія Louis Vuitton демонструє різні джерела натхнення колекції, включно із шаховою дошкою й музичним жанром ска, що об’єднує людей різного походження. Останній дав змогу переосмислити класичне пошиття одягу й став наочним прикладом підходу Вірджила Абло до створення його колекцій для Louis Vuitton.
Зображення, які Тім Вокер зробив для кампанії, підкреслюють аспект фантазії колекції й ідеологію дитинства, яку Абло згадує у всіх своїх колекціях Louis Vuitton. З формівної ідеї бачення світу через переживання підлітка кампанія пропонує альтернативу раціоналізму, щоб уявити неможливе.
Колекцію весна-літо 2021 представляє команда Zoooom with Friends, вигадані персонажі, які з’являються в різних формах, від величезних повітряних куль до аксесуарів. Усі вони уособлюють фундаментальну віру в інклюзивність і мультикультуралізм, втілені в колекціях Louis Vuitton Men.