Гоша Рубчинський і Diesel представили колаборацію своїх лейблів GR-Uniforma x Diesel Red Tag.
Гоша Рубчинський став третім дизайнером, що працює з Diesel над лейблом Red Tag, який компанія запустила 2018 року. Філософія Red Tag ґрунтується на співпраці з молодими талантами індустрії для кожної колекції.
Основою спільної колекції GR-Uniforma і Diesel Red Tag стали кольори, форми і філософія російських художників-авангардистів XX століття, опера і московська молодь.
"У цій колекції я переосмислив російське мистецтво початку ХХ століття, а також ідеї утопії і художників, які намагалися створити щось нове, божевільні речі", – сказав Рубчинський. В результаті вдалася витончена колекція з ретрофутуристичним, утилітарним духом, яскравими колірними акцентами і геометричними формами, що нагадують роботи Еля Лисицького і Казимира Малевича – двох авангардистів, чиї барвисті геометричні картини відображали індустріальний світ, і чиї роботи заклали основи Баугаусу в Німеччині.
Diesel Red Tag x GR-Uniforma опирається на прагнення Рубчинського створити міждисциплінарний підхід, вивчає ідеї уніформи в одязі і поєднує бачення дизайнера з музикою, фотографією, кіно і сценографією. GR-Uniforma – новий лейбл Рубчинського, який він створив після закриття однойменного бренду вуличного одягу минулого року.
Лінію GR-Uniforma x Diesel Red Tag представлять у поп-ап магазині в Берліні 18 травня. Pop-up працюватиме протягом тижня, колекцію також зможуть придбати ритейлери, включно з Selfridges, KM20, Dover Street Market, Comme des Garçons, Diesel і diesel.com.