Тиждень моди в Парижі продовжується. Розповідаємо, що у своїх колекціях представили Haider Ackermann, Altuzarra і Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood.
"Це не унісекс; мова – про запозичення", – каже Гайдер Аккерманн, який другий сезон об'єднує свої жіночі та чоловічі колекції в одному шоу. Що має на увазі дизайнер, так це те, що моделі одягу залежать від статі, але він використовує одні й ті ж матеріали для жінок і чоловіків, що надає колекції відчуття плавності і взаємозамінності.
Це було шоу, де домінували червоний, білий і чорний, принти і жакарди (включно з тим, що вдягав Тімоті Шаламе на церемонію BAFTA) з малюнків крил метеликів, але в абстрактній і графічній формах. Приталені куртки зі скульптурними драпірованими лацканами, пальта білого і верблюжого відтінків для дам і яскраво-червоного – для джентльменів, і чорне чоловіче пальто, злегка посипане блискітками.
Переглянути всю колекцію Haider Ackermann осінь-зима 2019/2020.
Після свого останнього паризького шоу Джозеф Альтузарра і його чоловік вирушили у відпустку в Марракеш. Альтузарра сказав, що почуття свободи і незалежності, яке він випробував, було тим відчуттям, яке він хотів передати у своєму новому шоу.
З моменту своєї першої колекції 10-річної давності Альтузарра продемонстрував зрілість, яка суперечить його віку. У найкращих колекціях Altuzarra практичність нерозривно пов'язана з чуттєвістю, якою він відомий. Новій колекції властива суміш самовпевненого пошиття, верхнього одягу, марокканських і індійських принтів і декоративних мотивів. Altuzarra відродив кашемірове вовняне пальто з норковою бахромою зі своєї дебютної колекції 2009 року і тренчі зі знімними шкіряними рукавами. "Я думаю, що це все ще має актуальний вигляд, – сказав дизайнер.
У колекції було кілька класичних пальт: чорне двобортне, шерстяне середньої довжини і тренч у чорно-білу клітинку. Як і багато інших, цього сезону Альтузарра зайнявся нестандартним комбінуванням. Наприклад, несподівано у байкерської шкіряної куртки з'явилися шерстяні візерункові рукави. Така техніка схрещування поширювалася на все: міні-сукні і футболки з принтами пейслі, довгі сукні поєднували в'язані ліфи у стилі рибальської сітки з плісированими спідницями-ламе. Це було не експериментування заради експерименту, а спроба Альтузарри досягти деякого полегшення. Зрештою, ніщо не зрівняється з простотою хорошої сукні.
Переглянути всю колекцію Altuzarra осінь-зима 2019/2020.
Колекція Андреаса Кронталера стала чудовою комбінацією форм і фактур, і значно відрізнялася від того, що сама Вів'єн Вествуд представила в Лондоні. Головною річчю на подіумі стали пальта з букле, які силуетно нагадували уніформу гравців в американський футбол. Також Кронталер представив їх еквівалент у вигляді костюмних піджаків з багатої шовкової парчі.
Андреас досліджував екзотичні мотиви через деструктурований напівшерстяний трикотажний одяг з комірами, які огортали голову від чола до підборіддя. Звивисті вирізи, об'єми, деталі і силуети – незважаючи на те, що колекція Кронталера має вигляд абсолютно протилежної до звичних Vivienne Westwood, все одно відчувалося, що моделі були одухотворені роботою його музи і коханої – Вів'єн Вествуд.
Переглянути колекцію Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood осінь-зима 2019/2020.