Британські дизайнери продовжують демонструвати колекції сезону весна-літо 2020 на Тижні моди в Лондоні. У новій частині оглядів – J.W. Anderson, Richard Quinn, Christopher Kane.
Останнім часом Джонатан Андерсон працює з простими формами і експериментує з силуетами: змінює пропорції, прикрашає, нашаровує або вирізає. Дизайнер сказав, що колекція присвячена спостереженню за тим, як речі з'являються і зникають, й ідеї ефемерності. Також він досліджував "ідею сприйняття речей, те, як ми дивимося на текстури, і як ювелірні вироби можуть бути одночасно і обладунками, і чуттєвими деталями".
Колекція J.W. Anderson весна-літо 2020 просякнута середньовічним настроєм, з сукнями кольору нешліфованого срібла і золота, а також з масивними кристалами, які покривають тканинні паски. Нитки різнобарвної пряжі звисали з накидок, у той час як грубі іскристі круги або джгути в формі вісімки прикрашали сукні.
Фантазії і грандіозність – два слова, які найкраще описують колекцію Richard Quinn весна-літо 2020. Дизайнер телеграфував своє бачення, зробивши речі значно гламурнішими, ніж попередніх сезонів. Нові об'єми, додаткові шари тюлю, суміш квітів і пір'я, і неймовірна кількість кристалів.
Попри всю помпезність, не можна заперечувати чарівність його ескапістського бачення. Одяг Квінна підкуповує безсоромною екстравагантністю форм і розкішних прикрас. Цього сезону образи варіювалися між пишними сукнями і більш драматичними подовженими силуетами. Квіткові коктейльні сукні минулого сезону стали ще більшими, сміливішими в плечах і рясніли бантами. Проте, саме така надмірність ілюструвала максималістську і не схожу ні на що естетику Квінна.
Колекція Christopher Kane весна-літо 2020 рясніє яскравими, виразними речами: від мінісуконь з зухвалими вирізами до прозорих прикрас і пінистих оздоблень з тюлю – речі не для сором'язливих.
Серед натхнення – фотографія зелені, яку дизайнер самотужки зробив цього літа в лондонському парку. Зображення польових квітів використали як принти. Сила природи – чи то в ботаніці, чи в людській поведінці – завжди була нав'язливою ідеєю для Кейна. Тому загальна тема колекції – "екосексуальність" і присвячена вона людям, які фетишизують природу і вірять в її магію. Всі ці аспекти перетворилися на еротичну енциклопедію Кейна: чорна сукня в клітинку з вирізами у вигляді пелюстків, пейслі-візерунки, повернення чистих неонових мереживних суконь і срібні кольчуги по фігурі.