Calvin Klein представили нову рекламну кампанію серії #MYCALVINS. Цього разу головними героями ролика стали Наомі Кемпбелл, Белла Хадід і Diplo.
Завдяки своїм роликам #MYCALVINS американський бренд здобув статус "короля маркетингу". Завжди динамічні і неймовірно сексуальні, відео Calvin Klein вірусно захоплюють мережу та залишаються на вустах навіть через місяці після релізу. Одна з головних причин цього – герої рекламних кампаній, якими стають суперзірки, моделі та інфлюенсери, що робить відео максимально інклюзивними.Так, у новому ролику знялися Наомі Кемпбелл, Белла Хадід, Бетт Дітто, Diplo, Оделл Бекхем і Джейкоб Елорді. Як завжди атмосфера відео максимально невимушена: герої проводять час одне з одним, займаються звичними справами, відпочивають і все це, звичайно ж, у спідній білизні Calvin Klein.
У попередній кампанії #MYCALVINS, присвяченій літу і молодості, знялися Кендалл Дженнер, Шон Мендес, Ноа Сентінео і A$AP Rocky, які співали пісню True Faith і насолоджувалися теплими днями. З цими ж героями Calvin Klein зняв відео #MyTruth, в якому вони відверто розповідали "свою правду".