Зверненням до національного костюму в колекціях українських дизайнерів вже складно когось здивувати, особливо після 2013-го року і сплеску патріотизму в країні. Однак Лілія Пустовіт працювала з автентичними мотивами задовго до того, як це стало мейнстримом, і в новій колекції знову продемонструвала, що це невичерпне джерело натхнення. Головне – подивитися на нього під правильним кутом.
Точкою відліку в колекції сезону весна-літо 2018 стала крайка – вишитий пояс, який використовувався ще в XIII столітті. Крайки вирізняються яскравим строкатим малюнком. Він і надихнув Пустовіт на створення авторських принтів – з одного боку у них є національний підтекст, з іншого – вони виглядають як наївні малюнки, зроблені несміливою дитячою рукою. Іхня колірна гамма також відсилає до українських традицій – чорний, червоний і білий з додаванням відтінків неба часто зустрічаються в нашій культурі.
Перш за все цими принтами Лілія Пустовіт прикрасила численні шовкові сукні – візитівку бренду. Компанію їм склали різноманітні жакети й тренчі – жорсткої форми, з виразною лінією плеча. Вони ніби вступають в конфлікт з акуратними сукнями, але насправді доповнюють їх і надають характерності, символізуючи сучасну Україну – сильну і слабку водночас.
Верхній одяг Пустовіт пошила зі щільної сітки, яку назвала матрицею. "Сітка, як і кожен піксель принта – це матриця, і тільки від нас залежить, чим і як ми, українці, її заповнимо", – резюмувала дизайнер, давши відмінний – яскравий і оптимістичний старт новому сезону Ukrainian Fashion Week.
Фото: Юрій Яцкулич
Читайте також:
Техническая эстетика: Yulia Yefimtchuk+ весна-лето 2018
Молодіжна нація: Zirochka Ukraine + RCR Khomenko весна-літо 2018