Бачити таких голлівудських зірок, як Рамі Малек чи Аль Пачіно в кампаніях SAINT LAURENT — буденна справа. Однак час від часу Ентоні Ваккарелло виходить за рамки звичного й залучає неочевидних героїв для привернення уваги до нових колекцій.
У рекламній кампанії чоловічої колекції SAINT LAURENT весна-літо 2023 з'являються культові режисери. Майстер кримінальних історій Абель Феррара та віртуоз хоррору Девід Кроненберг закутані на фото в чорні пальта та білі сорочки. Компанію їм склали легенди індікінематографу Джим Джармуш і Педро Альмодовар, обличчя яких в кампейні закривають гігантські протисонцеві окуляри.
Чимало людей вважають Джармуша та Альмодовара складними режисерами: фільми Джармуша обожнюють шанувальники та ненавидять пересічні глядачі. Альмодовар, мабуть, найменш суперечливий чоловік у цій компанії, але відкритість його фільмів до сексуальності та сімейних чвар не завжди всім до вподоби, окрім критиків.
Творчість Феррари не обмежується лише шоком, а пронизана впливом італійського маестро П’єра Паоло Пазоліні. Кроненберг — жива легенда, він знімає все: від екстремального насильства до чистого сюрреалізму.
Усі чоловіки в цій кампанії є повстанцями, які діють майже повністю поза студійною системою, а SAINT LAURENT — бренд, заснований справжнім enfant terrible, — якнайкраще втілює їхню філософію та естетику.