З огляду на те, що за вікном досі розпал літа, може здатися дещо сюрреалістичним вже думати про осінній гардероб. Однак з'явилася ідеальна нагода помріяти про затишні речі та сексуальні сукні з довгими рукавами: осіння кампанія CalvinKlein.
В модній індустрії офіційно розпочався сезон рекламних кампанії сезону осінь-зима 2023/2024, й американський бренд Calvin Klein вирішив розпочати сезон гучно. У новому зніманні бренду відразу з'явилося декілька відомих амбасадорів бренду, зокрема Дженні Кім, Чонґук з BTS, Кендалл Дженнер, Алекса Демі та Kid Cudi.
Авторами кампанії став культовий дует фотографів Inez & Vinoodh. Вони зняли амбасадорів бренду у спідній білизні, джинсах і сезонній колекції одягу Calvin Klein — внаслідок вийшло ефектне поєднання чорно-білих і кольорових зображень із позачасовою мінімалістичною естетикою, знаковою для Calvin Klein. Коли кожна зірка позує самостійно у власній серії зображень.
Майбутня колекція Calvin Klein зібрала в собі найактуальніші осінні речі, які можна купувати вже зараз в очікуванні прохолоднішої погоди: костюми вільного крою нейтральних кольорів, трикотажні сукні, шкіряні мініспідниці та спідниці з попліну. В колекції представлений одяг простих силуетів, зручний в носінні та універсальний для будь-якого гардероба, незалежно від того, чи ви схиляєтеся до мінімалізму, чи ви прихильник ультрамаксималізму.
"Ця осіння кампанія присвячена найбільш культовим продуктам Calvin Klein. Їх представляють амбасадори бренду, які формують культуру сьогодення, — сказав Джонатан Боттомлі, глобальний директор з маркетингу компанії. — Це наступний крок у нашій стратегії, спрямованій на зміну іміджу бренду, відновлення наших основних цінностей впевненості та чуттєвості, й унікальну здатність Calvin Klein створювати сучасну культуру".
Всі фото з нової рекламної кампанії Calvin Klein дивіться нижче.