Британський модний Дім Burberry представив нову різдвяну кампанію під назвою "Що таке любов?". Вона стала першою святковою зйомкою для Ріккардо Тіші на посаді креативного директора бренду. Тіші не зраджував собі і запросив людей, які його надихають – від експершої леді Франції, Карли Бруні до художника У Цана і британського футболіста Рубена Лофтуса-Чіка.
"Різдво – це час любові і дружби, коли люди в усьому світі збираються в колі своїх сімей, – розповідає Тіші. – Це один з моїх улюблених періодів року, коли можна зупинитися, зробити паузу і підсумувати все. У цьому проєкті я хотів зібрати людей, які були поруч зі мною зі старту роботи в Burberry і підтримували мене".
Ідею єднання Тіші продемонстрував за допомогою безлічі групових кадрів, на деяких з них зображені більше 10 людей. Зняв кампейн фотодует Мерт і Маркус.