Італійський модний дім, який відзначав своє 100-річчя цього року, став найвизнанішим брендом серед покоління Z. Про це повідомляє Vogue Business у своєму звіті. Розповідаємо, у чому ж таємниця успіху лейбла.
Vogue Business Index, який аналізує 60 найкращих люксових брендів у світі, підтвердив, що GUCCI дістав найбільшого визнання серед покупців Gen Z. 100-річний італійський Дім — найпопулярніший бренд у TikTok. Звіти Vogue Business демонструють, що маркетинг, присвячений продуктам GUCCI в соціальних медіа (зокрема TikTok), найкраще резонує з молодими покупцями.
Дані Vogue Business Index (який використовує понад 200 окремих метрик і ексклюзивних даних від 7 000 світових покупців люксового сегмента) також показують платоспроможність щодо предметів розкоші. Наймолодші покупці (Gen Z) мають найбільше бажання витратитися на люкс, майже так само, як і міленіали з вищими доходами. Очікується, що обидві групи покупців збільшать витрати на покупки в сегменті люкс упродовж наступних шести місяців, порівнюючи з іншими віковими групами.
Відсоток покупців люксового сегмента серед Gen Z, що планують збільшити свої витрати на розкішну моду впродовж наступних шести місяців, зріс із 11% наприкінці 2020 року до 19%, що стало найвищою часткою у всіх вікових групах. Коли йдеться про географію, то найбільше покупців люксу серед Gen Z у США, Великій Британії та Південній Кореї.
Але Gucci не єдиний бренд, що утримує інтерес молодого покоління. Колекції Balenciaga, Alexander McQueen і Givenchy також вельми популярні серед Gen Z. Тим часом Dior став лідером за цифровими показниками на більшості соціальних платформ, особливо на китайській WeChat. Burberry підтримує популярність також за допомогою соціальних мереж і pop up крамниць.
Текст: Julia Hobbs