Якщо дочці Моніки Беллуччі ще тільки 15 років, то в Мадонни вже виросла доросла дівчина — Лурдес Леон вже 23 роки. Зараз юну красуню запрошує до співпраці багато брендів як голос молодого покоління. Зокрема, Лурдес Леон стала головною героїнею нової кампанії adidas, присвяченій колаборації зі Стелою Маккартні. Знімання відбувалося на пустельному пляжі й полях в околицях Нью-Йорка, а також в одній з будівель у мегаполісі.
Лурдес Леон також спробувала себе в ролі другого режисера й хореографа — разом з нею Анна Поллок придумала концепцію ролика й підібрала героїв. Крім самої Лурдес, у зніманні взяли участь молоді таланти та друзі моделі, серед яких: Узумакі Сепеда, Умо Траоре, Генрі Чеслі, Лінетт Паз і Анісія Кім Баттс. Унаслідок спільної роботи Лурдес і Анни вийшла вдала серія світлин і короткометражний фільм для бренду.
Колекція adidas by Stella McCartney складається з двох частин: перша присвячена одягу для тренувань, а друга зимовим речам — вона надійде в продаж із 17 вересня. Згідно з філософією бренду Stella McCartney, для виробництва речей використано екологічні й перероблені матеріали. "Я знала Лолу із самого дитинства. Для мене важлива ця колаборація з adidas, щоб показати молоді таланти, підбадьорити й підтримати молоде покоління, надати їм майданчик для самовираження", — поділилася Стелла Маккартні.