"Якщо ви запитаєте мене, що б я найбільше хотів винайти в моді, я відповім – білу сорочку. Для мене сорочка – основа всього. Все інше приходить потім", – якось сказав Карл Лагерфельд. Щоб вшанувати спадщину креативного директора Карла Лагерфельда через одну з його улюблених речей в гардеробі – білу сорочку, бренд KARL LAGERFELD запускає проект A Tribute to Karl: The White Shirt Project. У межах проекту свою інтерпретацію культової білої сорочки представлять художники, актори, моделі, дизайнери, друзі та колеги Карла.
Учасники цього проекту – люди, яких Карл знав особисто, з ким він відчував зв'язок, і ті, хто надихав його. Підтримати ініціативу KARL LAGERFELD погодилися: Кара Делевінь, Діана Крюгер, Кейт Мосс, Ембер Валлетта, Льюїс Гемілтон, Томмі Хілфігер, Алессандро Мікеле, Такаші Муракамі. Куратором глобального проекту стала Карін Ройтфельд.
Сім дизайнів сорочок випустять у лімітованій кількості – 77 екземплярів. Сорочку можна буде придбати за €777. Рішення зробити акцент на цифру сім не випадкове – це було щасливе число Карла. Воно також уособлює його улюблений округ в Парижі (7-й) і назву його книгарні і видавництва (7L).
Весь прибуток від продажу сорочок пожертвують французькій благодійній організації Sauver la Vie, яка фінансує медичні дослідження в паризькому університеті Декарта, який Карл підтримував протягом багатьох років. Також дизайни сорочок представлять на виставці в штаб-квартирі бренду KARL LAGERFELD під час Паризького тижня моди у вересні 2019 року.