Почуття і чуттєвість: нова рекламна кампанія BEVZA

Бренд Bevza представив другу частину весняно-літнього кампейну, яку присвятив почуттям і прихованим бажанням.

image

Поки немає змоги подорожувати й досліджувати навколишній світ, ми дедалі більше фокусуємося на собі, намагаємося зрозуміти наші справжні бажання й дізнаємося про себе багато нового. Сексуальні мотиви продиктовані жагою тактильного контакту, якого ми тривалий час були позбавлені. Пригоду, сповнену інтимності й відвертості, зняв фотограф Стефан Лісовський.

"Зображення різкі й чуттєві водночас. Це інша, менш відома сторона естетики бренду Bevza — дещо грайлива й провокаційна, але й сповнена неприхованих емоцій і справжніх почуттів. Поки дистанція до наших улюблених місць, де ми любимо бувати, залишається все такою ж далекою, ми долаємо великий шлях до самих себе. Крім того, поки подорожі поставлено на паузу, ми й далі зберігаємо ностальгічні спогади про них", — розповідає Світлана Бевза.

Друга частина кампейну містить основні елементи колекції SS'21, як-от в’язана сукня Nichka з делікатними викотами з двох сторін, в’язаний жакет Oranta ручної роботи, довга сукня Tree of Life з декоративним орнаментом, який повторює старовинний трипільський символ "Дерево життя", і кольє Hryvnia — сучасна інтерпретація українських прикрас XI—XII століть.

Популярне на VOGUE