Російський дизайнер Гоша Рубчинський оголосив про зміну вектора розвитку свого бренду Gosha Rubchinskiy – червневого показу, який повинен був відбутися в Парижі, не буде. Подібні заяви вже робив Демна Гвасалія, тим самим ще вплинувши на зміни розкладів модних показів і ставлення до них в цілому.
Гоша Рубчинський – ідеальний приклад дизайнера епохи fashion after fashion. Тусовки зі скейтерами, робота перукарем і стилістом, в підсумку вилилися в створення власного бренду у 2008 році. Худі з ведмедями і автоматами з маркуванням "Імперія зла", дизайнер показував на стадіоні в Сокольниках, а моделями виступили юні скейтери. До речі, дизайнер досі відмовляється від професійних моделей, запрошуючи "дітей вулиць". Уже тоді стало зрозуміло, що великі Будинки моди пропустили щось важливе, і доведеться добряче постаратися, щоб знайти спільну мову з новою аудиторією. І хоча вже відчувається втома від стилістики дизайнерів "східного блоку", десяті роки 21 століття стали переломними для світового модного ринку.
Показ "Ростемо і розвиваємося" відбувся в будівлі старообрядницької церкви, а шоу "Світанок не за горами" (колекція весна-літо 2010) в гімнастичному залі. Далі були: показ на Тижні моди в Лондоні за підтримки Fashion East, експозиція в Берліні на запрошення журналу 032с і випуск фензіна "Аглец", а також виставка в лондонській галереї Pleasant Gallery. Найбільш знаковим для Рубчинського стало запрошення легендарного магазину Dover Street Market. Гоша став першим російським дизайнером, хто отримав подібну "прописку" в Лондоні. Потім дизайнер повернувся в Росію з показами і влаштовував гучні шоу в Калінінграді, Санкт-Петербурзі і Єкатеринбурзі. Однією з візитних карток дизайнера також стали різноманітні колаборації.
Саме в Калінінграді Рубчинський представив в рамках свого показу одяг, зроблений у співпраці з Adidas (Adidas Football). Тоді в колекцію, створену для німецького спортивного бренду, включили футболки, пуховики, бутси, треники, куртки і толстовки: впізнавані смуги Adidas доповнили надписами "Футбол" і "Гоша Рубчинський".
Співпрацювати з російським дизайнером почали і Burberry. У Єкатеринбурзі в січні 2018-го Рубчинський представив другу колаборацію, створену у співпраці з Burberry. Показ відбувся в Єльцин-центрі, а 13 речей і аксесуарів з впізнаваним принтом в клітку мали вигляд, як закриття складного питання для британців, чия репутація на початку двохтисячних сильно постраждала від несанкціонованого використання цієї самої клітини футбольними хуліганами. "Для мене було важливо, щоб Burberry стали частиною колекції, оскільки це один з перших знакових західних брендів, що з'явилися в Росії після розпаду Радянського Союзу. Burberry був неймовірно популярний в Росії 90-х, це помітно навіть по фотографіях з Борисом Єльциним, що відображений на них у шарфі Burberry. Ці фотографії також представлені в музеї, де у нас проходить показ".
Капсульну колекцію для фанатів групи "Мумій Троль" наповнили футболками, світшотами, також була і дошка для серфінгу, що не продавалася. Її можна буде побачити тільки в Dover Street Market у Лондоні, де і представлені речі Gosha Rubchinskiy X Mumiy Troll. Знімати лукбук команда Рубчинського їздила до Владивостока, рідного міста Іллі Лагутенка. Героїнями зйомки були дві дочки соліста групи, місцеві жителі міста, і друзі Гоші Рубчинського.
До слова, "перезавантаження", яке влаштував Гоша, належним чином оцінили в Comme Des Garcons. Творця і ідеолога проекту Адріана Йоффе можна назвати генієм сучасного маркетингу. Ще не встигла охолонути новина про запуск нового бренду одягу, а тепер стає зрозуміло, що і Гошу Рубчинського очікує великий обсяг роботи в Comme Des Garcons, і цікава дизайнерська доля.