З нагоди китайського Нового року бренд Bottega Veneta розмістив інсталяцію на Великій Китайській стіні. На ній можна побачити не тільки назву й логотип італійського модного Дому, а й символи 新春 快 乐, що означає "З Новим роком".
Інсталяція виготовлена у фірмовому зеленому кольорі Bottega Veneta, а також у помаранчевому відтінку, що символізує удачу в Китаї. Повідомляється, що лейбл зробить пожертву на поточний ремонт та обслуговування східної цитаделі Великої Китайської стіни, відомої як "Шанхайський перевал".
Інсталяція на Великій Китайській стіні — ще один приклад експериментального підходу Bottega Veneta до маркетингу. За останній рік бренд активно інвестував у зовнішню рекламу, наприклад, на дахах біля аеропорту LAX у Лос-Анджелесі, щоб пасажири могли бачити банер на етапі злету й приземлення літака. Водночас Bottega Veneta відмовилася від масових маркетингових інструментів, деактивувавши торік свої акаунти в Instagram, Facebook, Weibo й Twitter. У лютому 2021 року виконавчий директор Kering Франсуа Анрі Піно заявив, що рішення мало на меті дати змогу користувачам соціальних мереж провадити розмову про бренд, а не бренду говорити самому за себе.