20 жовтня в Парижі презентували інсталяцію українського бренду BEVZA й архітекторки Поліни Мороз з нагоди старту продажу в універмазі Printemps. Тепер у корнері Maria Luisa можна знайти колекцію BEVZA осінь-зима 2020/2021, яку було продемонстровано в межах Тижня моди в Нью-Йорку в лютому 2020 року.
У корнері представлена інсталяція у вигляді білого колоска, яку створила подруга Світлани Бевзи — модель, архітекторка й художниця Поліна Мороз. Інсталяція має на меті уособити основні цінності BEVZA — про Україну без слів. Зокрема, за допомогою білого кольору — знакового для бренду BEVZA.
"Джерелом проєкту став образ колоска пшениці — неофіційного символу України, який слугує натхненням для багатьох колекцій BEVZA. Для інсталяції я намалювала колос тушшю у великому форматі, а також створила об’ємну абстрактну композицію з паперу у формі колоса", — каже Поліна.
Корнер Maria Luisa створила Марія Луїза Пумайлу, французька баєрка, відома своїми однойменними бутиками. У 1988 році без жодного комерційного досвіду вона замовила свої перші брендові речі для продажу в дизайнерів, якими захоплювалася на сторінках модних журналів. Її бутик являв собою унікальне поєднання брендів, що зробило його популярним серед мешканців Парижа й гостей французької столиці. Бутик Maria Luisa пропонував вибрані речі таких дизайнерів, як Alexander McQueen, Martin Margiela, Helmut Lang, Rick Owens, Christopher Kane, Riccardo Tisci та інших. У 2010 Марія Луїза закрила свої крамниці й стала модною консультанткою в універмазі Printemps.
Поряд з BEVZA у відділі Maria Luisa представлені такі бренди, як Maison Martin Margiela, Rick Owens, Manolo Blahnik, Victoria Beckham, Gareth Pugh, L'Wren Scott, Manish Arora, Marques Almeida, Pierre Hardy.