Олів’є Рустен переосмислює презентацію літньої кутюрної колекції Balmain. 5 липня, замість відеоматеріалу або традиційного лукбуку, креативний директор разом зі своєю армією Balmain вирушить у "круїз" Сеною.
"Я думаю, кожен з нас назавжди запам’ятає цьогорічну весну як період, затьмарений новими страхами й вимушеною ізоляцією. Карантин дуже ясно показав, скільки різних речей ми приймали як належне. Опинившись порізно, ми раптом зрозуміли, наскільки залежали від того, щоб бути разом", — написав дизайнер у пресрелізі. Також Рустен описав логістику "круїзу" Balmain Сеною. Акція пройде за зачиненими дверима, але все дійство буде добре видно з берегів річки.
Кутюрний показ Balmain збігається з 75-річним ювілеєм французького модного Дому, що надихнуло Олів’є Рустена представити в колекції архівні образи від засновника лейбла П’єра Бальмена та інших креативних директорів бренду — Еріка Мортенсена й Оскара де ла Ренти. Крім того, Рустен влаштує невелику презентацію нового чоловічого й жіночого одягу.