Від Вікторії Бекхем до Versace — розповідаємо про великі бренди, які підтримали ЛГБТ-спільноту.
Цього року Вікторія Бекхем знову вирішила відсвяткувати Pride Month, представивши білу футболку з веселковим написом LISTEN WITHOUT PREJUDICE ("Слухайте без упереджень"). Ці слова взяті з пісні Джорджа Майкла й нагадують нам про важливість різноманітності, незалежно від її природи. І щоб підтримати справу до кінця, Бекхем взяла на себе зобов’язання пожертвувати 25% всього продажу футболок у Фонд Альберта Кеннеді за його роботу з підтримки молодих людей ЛГБТ-спільноти у Великій Британії.
"Використовуй свій голос" — це гасло стало для Levi's основним лейтмотивом у колекції на підтримку ЛГБТ-спільноти у 2020 році. За допомогою культових джинсів, курток і футболок кампанія покликана показати, що "один голос може говорити з десятками тисяч". І цього року бренд знову пожертвує 100% прибутку від капсули OutRight Action International — некомерційній організації, яка просуває права ЛГБТ-спільноти в усьому світі.
Як посол організації Stonewall, Донателла Версаче знову підтримує ЛГБТ-спільноту, створивши колекцію Versace x Pride 2020 року, що складається з кроп-топів, спідньої білизни й навіть купальників з веселковим принтом. Частину прибутку буде пожертвувано Pride Live й ArciGay — асоціаціям, які підвищують поінформованість і підтримку LGBTQ+ у Сполучених Штатах і Європі.
"Більше кольору, більше гордості": із цим гаслом, веселковими мотивами й коричневими та чорними смугами Converse підтримує спільноти LGBTQ+, латиноамериканців і темношкірих. Бренд також запускає Converse ByYou — платформу кастомізації, навіяну прапором ЛГБТ-спільноти, щоб дати змогу всім охочим заявити про себе з гордістю.
"Я можу бути тим, ким хочу бути", — говорить Паблло Віттар, знаменита бразильська дрег-квін і співачка, з якою Calvin Klein співпрацював у межах своєї капсули. Із цієї нагоди лейбл запускає ультрабарвисту колекцію з усіма потрібними речами: толстовки з капюшоном з веселковим малюнком і футболки, а також спідню білизну та аксесуари. Бренд також підтримує міжнародну організацію OutRight Action в її місії із забезпечення рівноправності LGBTQ+ і запуску їхнього фонду COVID-19 LGBTQ+ International Emergency Fund.
Уже другий рік поспіль засновник AMI Paris Олександр Маттіуссі підтримує ЛГБТ-спільноту, випускаючи колекцію Rainbow. Всі речі в цій капсулі мають фірмову емблему AMI у вигляді серця, яке нині розфарбували в кольори веселки. Всі прибутки від капсули буде пожертвувано Glaad — некомерційній медіаорганізації, місія якої полягає в тому, щоб пришвидшити прийняття ЛГБТ-спільноти в усьому світі.