У той час як середня вартість дизайнерського вінчального вбрання становить $ 7 000-10 000, реальна сума, яку наречені готові витратити на це важливе плаття становить $ 998. Опитування проводили на шопінг-платформі Lyst, де також з'ясували, що в 2016 році цифра була вищою – $ 1 334. Сучасні наречені нерідко роблять вибір на користь демократичних марок, а експерти прозвали явище "ефектом H&M".
Серед перших масових брендів, які подивилися в бік весільних колекцій ще на початку 2000-х, були американські J.Crew, Anthropologie (BHLND), Reformation, Missguided і Ann Taylor. Шведські ретейлери H&M і онлайн-гігант Asos анонсували свої лінійки набагато пізніше, в березні 2016. У колекцію першого увійшли всього три сукні вартістю до 450 євро, а компанія Asos свою цінову політику початку з 200 євро.
Гучним запуском цього року можна вважати весільну колекцію Topshop. Витончені і ультражіночні сукні розкупили майже відразу. Ціна від 90 євро і небанальний дизайн стали головними компонентами успіху.
Стриманість і демократичність весільної моди не завжди проявляється в ціні. Відомі наречені все частіше спрощують вінчальні силуети, роблячи вибір на користь варіацій на тему повсякденної сукні чи комбінезонів.
Серед сучасних першопрохідців можна вважати сестру Бейонсе Соланж Ноулз. Молодша Ноулз відмовилася від консервативного вбрання і з'явилася на церемонії в комбінезоні кремового відтінку Stéphane Rolland з кейпом, глибоким V-подібним декольте і відкритою спиною. В 2017 тенцендію підтримала актриса Алісія Вікандер, яка для весілля з Майклом Фассбендером віддала перевагу простій бавовняній сукні Zimmermann.
Шукати подібні наряди можна знайти не тільки на американських сайтах, в питанні також досягли успіху британські бренди Whistles і Self Portrait, австралійські Keepsake і C/Meo Collective, а відповідний образ можна пошукати і в Zara. Згадуючи найкрасивіші весілля 2017 року, Vogue.ua обрав ще 15 весільних суконь, які обійдуться в 500 євро чи менше.
Читайте також: