До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Співачка Луна стала обличчям б'юті-бренду

Співачка Луна (Христина Бардаш) стала героїнею нового запуску японської марки по догляду за шкірою Boosh Boosh.

Засновниця Boosh Boosh, Наталя Дяченко, розповідає, що під час створення бренду героїнею її мудбордів була саме Христина. "Коли уявляєш реальних людей, для яких все і придумуєш, працювати легше", – каже вона. Засоби марки придумують і створюють в Японії, в колаборації з одним з найстаріших японських виробництв.

Реклама

Новий засіб Boosh Boosh – нічна маска Beauty Sleep is So Hip Sleeping Mask, яка створює ефект відпочилої шкіри. В її складі – ензимний ексфоліант Bacillus Ferment, який дбайливо відлущує відмерлі клітини; екстракт стовбурових клітин швейцарського яблука, що допомагає шкірі відновлюватися; ретинол пальмітат, що прискорює оновлення клітин.

Нічна маска Beauty Sleep is So Hip Sleeping Mask, Boosh Boosh

Це вже не перша колаборація Луни з українськими брендами. Цього літа вона випустила колекцію з Антоном Бєлінським. Восени у неї виходить новий альбом під назвою "Зачаровані сни".

Повну кампанію дивіться в галереї.

<b>пивица луна</b>

Модель: співачка Луна (Христина Бардаш)

Фото: Анастасія Ковальова

Макіяж: Тамрико Левченко

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.