КУПИТИ КВИТКИ

Український бренд Gasanova випустив лінійку нішевих ароматів

Дизайнерка Ельвіра Гасанова запустила лінійку нішевої парфумерії Gasanova Parfum — і стала першою з-поміж українських дизайнерів з подібним проєктом. Рекламну кампанію зняв Діма Гончаров, а її обличчям стала українська топмодель Даша Хлистун.

Реклама.

Робота над ароматами тривала два роки. У проєкті брав участь евалюатор (медіатор між парфумером і замовником), композиції створювали в Італії, а зміни до формул і дизайну флаконів вносили саме стільки, скільки було потрібно, поки результат не влаштував дизайнерку. Важлива була кожна деталь, аж до блотерів — чорних, з тисненням.

"Мені пощастило, — каже Ельвіра, — і парфумер Луїджі Натто, і евалюатор Дмитро Мілютін виявилися перфекціоністами. Все вийшло ідеально, і якість парфумів не поступається нішевим ароматам, які звикли використовувати мої клієнти, — я щодня отримую від них цей приємний зворотний зв’язок". Нині колеги Гасанової, українські дизайнери, просять контакти парфумера, щоб повторити досвід Ельвіри. Але не здогадуються про те, наскільки виробництво нішевої парфумерії — дорогий і трудомісткий процес.

Ельвіра Гасанова
Про передісторію

Спершу Ельвіра хотіла запускати виробництво в Україні. Знайшла підрядника — але швидко зрозуміла, що проєкт приречений: виробник ароматів розглядав ідею дизайнерки як примху і легкий заробіток. Гасанова — не з тих, хто легковажно ставиться до ресурсів, як матеріальних, так і креативних. "Коли йдеться про парфуми, багато хто помиляється, думаючи, що замовнику просто нікуди витратити гроші, — каже Ельвіра. — Вони не зважили на те, що я за своєю природою перфекціоністка, а ще добре розуміюся на якості парфумів. Але навіть із цими вихідними я не збиралася покладатися на підрядника: відразу знала, що залучатиму експертів". Так було вирішено шукати парфумера й виробника за кордоном.

Про процес

"Спершу я уявляла собі, що мені надішлють 50 крихітних слоїчків, і я чаклуватиму над ними, змішуючи композиції по краплині. На ділі виявилося, що все по-іншому. Спочатку були численні опитувальники й анкети: треба було визначити пріоритетні ноти, розібратися з тим, що категорично не подобається". Не подобалися цитрусові ("вони на мені розкриваються дивно"), але дизайнерка розуміла, що робить колекцію не лише для себе — і до піраміди однієї з композицій додала лайм. Не подобалися штучні, хімічні ноти.

Після анкет евалюатор склав бриф, і парфумер почав надсилати перші зразки. Найвдаліші Ельвіра випробувала на собі. Траплялося, ґанджувала за стійкість: "Не люблю, коли парфуми занадто довго сидять на одязі й не розумієш, як їх позбутися". Але нестійкі, дифузні аромати теж не витримували кастингу.

Узгодження тривали доти, доки результат не ставав ідеальним. Попри всі складнощі, Гасанова визнає, що готова повторити цей досвід — і готує наступний аромат, який збирається присвятити коханій людині.

Про колекцію

Ароматів — п’ять, назви кожного — дати народження самої Ельвіри (27.12) і членів її родини — батьків і двох сестер. Композиції відповідають характерам кожного, причому всі безпомилково впізнали "свій" аромат. Кофр з п’ятьма пробірками має разючий вигляд. Перша партія у 200 екземплярів миттєво розлетілася серед клієнтів бутика. "Залишився останній екземпляр, — сміється Ельвіра, — бережу його й нікому не віддаю".

Лінійка з п’яти ароматів задумана так, щоб можна було їх нашаровувати. Ольфакторний підпис вони мають загальний: скрізь є уд, цукор, кава. Композиції вийшли насиченими, але не солодкими в класичному розумінні. Радше сухими, оксамитовими. Аромати доступні й у повнорозмірних флаконах по 50 мл. Кожен упакований у дерев’яний кейс.

Про те, чим пахло дитинство

"У моєї бабусі були парфуми: овальної форми матова пляшка з кришкою у вигляді зеленої троянди. На жаль, я не пам’ятаю назви, інакше точно купила б їх зараз. Аромат пам’ятаю досі: він був унісекс, і навіть тато, приїжджаючи в гості, завжди парфумився ними. Бабуся з нього жартувала: „Ти забув відкрити сервант і напахтитися". Він ішов — і цей шлейф залишався в повітрі.

Моє дитинство пахне чимось карамельно-кавово-шоколадним. Люблю шоколадні ноти в парфумерії, але з віком це змінюється: тепер мені подобаються свіжіші, менш солодкі аромати".

Про улюблені парфуми

"Я не люблю звичні, нудні аромати. Моїми першими парфумами були Not A Perfume Juliette Has A Gun (абстрактний аромат, створений на ноті амброксану. — Ред.). Вони й тепер завжди в мене на полиці, хоч я їх уже не використовую. Довго любила Baccarat Rouge 540 Maison Francis Kurkdjian — це абсолютно мій запах, багато хто з друзів асоціює його зі мною. Також була віддана Straight to Heaven White Cristal By Kilian з нотами кедра, рому й пачулі та Gypsy Water Byredo з нотами ялівцю, сандалу й ванілі. Серед улюбленців були легенди Santal 33 Le Labo, Sunshine Amouage і Tobacco Vanille Tom Ford".

Про плани

"Я точно не хотіла починати парфумерну лінійку Gasanova зі свічок і дифузорів — подібних проєктів мільйон. Мала на меті розробити композицію з нуля. Далі продовжуватимемо — можливо, з оліями для волосся, засобами для догляду, косметикою. Вже є багато пропозицій від виробників. Але для мене найважливіше — класна якість. Адже парфуми за умовну тисячу гривень я могла зробити давно. Ми зайняли свою нішу, і тепер особливо приємно чути від клієнтів, що в них жакет Gasanova висить поруч із Dior, і це гармонійне сусідство. У нас були речі різної якості — я не соромлюся в цьому зізнатися. Сьогодні можемо купувати тканини класу Loro Piana, і цей шлях пройшли разом з клієнтами й командою. Ми все зробили самі, без інвестицій, і я цим дуже пишаюся. Багато клієнтів Gasanova з нами від самого початку. Це дає мотивацію працювати, робити більше і краще".

Вбрання Gasanova вибирали знаменитості, включно з Джиджі Гадід і Кортні Кардаш’ян. Цікаво, яка доля чекає на аромати бренду. У всякому разі, нині команда бренду оформляє паспорти безпеки, щоб надіслати їх клієнтам у всьому світі.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.