Chanel представили нову кампанію аромату Bleu de Chanel, зняту Мартіном Скорсезе з Тімоті Шаламе в головній ролі.
Довгоочікуване відео представили на широкий загал в розпал головної кіноподії року — Канського кінофестивалю.
Легендарний режисер Мартін Скорсезе та один із найсміливіших акторів свого покоління Тімоті Шаламе вперше працювали разом, щоб створити рекламну кампанію для аромату Bleu de Chanel. Після знімання першої кампанії Bleu de Chanel у 2010 році Скорсезе знову використовує свій творчий геній, щоб зобразити безліч граней людини, яка прокладає власний шлях у житті. У світі, де яскраві вогні слави зазвичай засліплюють нас від реальності, Тімоті Шаламе грає чоловіка, який прагне знайти себе, слідуючи лише за власним інстинктом, у глибоко відвертій ролі, написаній саме для нього.