До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Нові парфуми від Кім Кардашян

Кім Кардашян продовжує розширювати свою б'юті-імперію. 2018-й рік вона почала з запуску відразу трьох нових ароматів, об'єднаних загальною назвою Kimoji Hearts. Кожен парфум упакований в грайливий флакон у вигляді серця ніжного пастельного відтінку.

Композиції у Kimoji Hearts під лад зовнішньому вигляду – солодко-фруктово-квіткові. Так, в ароматі Ride or Die поєднується злива, карамель, боби тонка і смородина, BFF – це суміш ягід, груші, яблука і рожевих пелюсток, а композиція Bae вабить жасмином, мандарином і ваніллю.

Реклама

Природно, що обличчям Kimoji Hearts стала сама Кім Кардашян – за кілька днів до старту продажів вона почала активну промо-кампанію у власному Instagram, постійно підігріваючи інтерес до новинок.

Нагадаємо, що власний б'юті-бренд вона запустила в червні минулого року. Називається молодий бренд Kkwbeauty, а його фокус – це засоби для контуринга обличчя. За перші хвилини після запуску його продажі вже досягли 15 мільйонів доларів. Обганяє Кім Кардашян в питаннях б'юті лише Ріанна. Її марка косметики Fenty Puma особливо популярна в Латинській Америці та Азії.

Читайте також:

Точно по контуру: перша колекція макіяжу Кім Кардашян

Бьютимания: зачем звезды создают свои бьюти-бренды?

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.