Valentino випустили першу колекцію макіяжу
Найперше, з чим асоціюється модний Дім Valentino — це червоний колір. Тепер цей фірмовий відтінок, крім одягу, нарешті прикрасив лінію декоративної косметики. 1 червня бренд офіційно запустив свою першу колекцію макіяжу. До лінійки ввійшли 50 помад різних відтінків, 40 відтінків тональних основ, тіні, пудра, олівці для очей і підводки. З нагоди запуску косметичної лінійки Valentino представили рекламну кампанію, автором якої став креативний директор П’єрпаоло Піччолі. У зніманні взяли участь моделі Джилл Кортлев, Девон Росс, Маліка Лубек, Гаррі Брауз, а також Бенедетто Піччолі, дочка П’єрпаоло Піччолі.
Головний відтінок колекції — Rosso Valentino, який на кожному розкривається по-своєму. Набір помад з 50 відтінків містить червоні, рожеві, сливові, коралові, помаранчеві й навіть пурпурні та сині відтінки. Кожна з помад має дві текстури: оксамитно-матову й атласну з рідким блиском. З 50 відтінків 15 також будуть доступні для купівлі як рефіли, які можна вставити в червоний лакований кейс. Тим часом тональний крем Valentino являє собою формулу регульованого покриття, що є результатом ґрунтовних досліджень відтінків шкіри 5000 жінок у восьми країнах на всіх континентах. Ще один видатний елемент колекції — червоний мініклатч прямокутної форми. Він менший від iPhone і вміщує пудру й мініпомаду.
На додаток до вищезазначених продуктів випущено також вісім мініпомад, три двосторонні підводки для очей, три гібридні засоби для брів, вісім палітр тіней для повік, 12 порошкових пігментів, які можна використовувати як тіні для повік або рум’яна, чорну туш для вій, два рідкі хайлайтери, п’ять компактних хайлайтерів-кушонів, п’ять пудр, бронзер, багатоцільовий розсипчастий блиск і чотири пресовані блиски для очей.
"Краса — непросте завдання, вирішити яке може тільки любов. Любов до себе, своєї унікальності, всього, що тебе визначає. Я вирізняю індивідуальність кожної людини, її особливості. Все це підкреслює багатогранність і різноманітність світу. Краса — витонченість, сприйняття, те, що не можна описати, те, що заряджає емоціями. Моє бачення макіяжу втілюється в кольорі Rosso Valentino 22, який на кожному розкривається по-своєму", — зізнався креативний директор модного дому П’єрпаоло Піччолі.