5 фактів про нову лінію косметики Селени Гомес
У серпні стало відомо, що Селена Гомес планує зареєструвати власний б'юті-бренд. Тоді деталей ще не було, але сьогодні Селена Гомес анонсувала запуск власної лінії косметики – Rare Beauty. Не дивно, що поп-зірка вибрала саме б'юті-індустрію для свого бізнесу. Селена любить експерименти з макіяжем: примірює то пастельні відтінки, то яскраві барви і виражені чорні стрілки. Vogue.ua зібрав кілька фактів про новий бізнес Селени Гомес.
Селена Гомес подала заяву на торговельну марку лінії косметики в серпні 2019 року, але оголосила про свій офіційний дебют сьогодні на своїй сторінці в Instagram Live.
"Бути не схожим на інших – означає почуватися комфортно наодинці з собою", – пояснила Селена Гомес місію свого бренду. "Я перестала намагатися бути ідеальною. Я просто хочу бути собою".
Селена Гомес назвала свою лінію косметики Rare Beauty не випадково. Це вшанування її третього і головного студійного альбому Rare. "Ця косметика створена для насолоди – це щось дуже особливе", – розповіла співачка. "Ми не мусимо мати вигляд як усі, ми маємо бути схожими на себе".
Поки Гомес тримає в таємниці, які саме продукти представлять під маркою Rare Beauty. Селена також натякнула на широту лінії. "Є безліч інших речей, якими я хочу поділитися з вами, але ми збираємося поділитися ними через кілька місяців", – сказала співачка. Проте шанувальники Селени припускають, що смілива матова червона помада, якою були нафарбовані губи дівчини під час прямої трансляції, увійде до лінії.
Селена Гомес відмовилася називати офіційну дату релізу косметичної лінії. "Друзі, я працюю над цим особливим проєктом два роки і можу офіційно заявити, що Rare Beauty буде представлена в магазинах Sephora в Північній Америці цього літа! – написала Селена в своєму Instagram-акаунті і поділилася першим тизером бренду. – У мене ще є, чим поділитися з вами, і я вже не можу чекати, як і світ краси".