КУПИТИ КВИТКИ

5 фактів про нову лінію косметики Селени Гомес

У серпні стало відомо, що Селена Гомес планує зареєструвати власний б'юті-бренд. Тоді деталей ще не було, але сьогодні Селена Гомес анонсувала запуск власної лінії косметики – Rare Beauty. Не дивно, що поп-зірка вибрала саме б'юті-індустрію для свого бізнесу. Селена любить експерименти з макіяжем: примірює то пастельні відтінки, то яскраві барви і виражені чорні стрілки. Vogue.ua зібрав кілька фактів про новий бізнес Селени Гомес.

Селена Гомес
Коли стало відомо про запуск?

Селена Гомес подала заяву на торговельну марку лінії косметики в серпні 2019 року, але оголосила про свій офіційний дебют сьогодні на своїй сторінці в Instagram Live.

Реклама.
Селена Гомес
Місія бренду

"Бути не схожим на інших – означає почуватися комфортно наодинці з собою", – пояснила Селена Гомес місію свого бренду. "Я перестала намагатися бути ідеальною. Я просто хочу бути собою".

Селена Гомес
Яка історія ховається за назвою бренду?

Селена Гомес назвала свою лінію косметики Rare Beauty не випадково. Це вшанування її третього і головного студійного альбому Rare. "Ця косметика створена для насолоди – це щось дуже особливе", – розповіла співачка. "Ми не мусимо мати вигляд як усі, ми маємо бути схожими на себе".

Селена Гомес
Що увійде до лінії бренду?

Поки Гомес тримає в таємниці, які саме продукти представлять під маркою Rare Beauty. Селена також натякнула на широту лінії. "Є безліч інших речей, якими я хочу поділитися з вами, але ми збираємося поділитися ними через кілька місяців", – сказала співачка. Проте шанувальники Селени припускають, що смілива матова червона помада, якою були нафарбовані губи дівчини під час прямої трансляції, увійде до лінії.

Селена Гомес
Коли косметика надійде в продаж?

Селена Гомес відмовилася називати офіційну дату релізу косметичної лінії. "Друзі, я працюю над цим особливим проєктом два роки і можу офіційно заявити, що Rare Beauty буде представлена в магазинах Sephora в Північній Америці цього літа! – написала Селена в своєму Instagram-акаунті і поділилася першим тизером бренду. – У мене ще є, чим поділитися з вами, і я вже не можу чекати, як і світ краси".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.