До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Як сучасні б’юті-бренди одночасно піклуються про планету та нашу шкіру

З року в рік екологічна ситуація на планеті погіршується, і ми відчуваємо це на шкірі сухість, лущення, почервоніння, передчасне старіння та інші зміни пов’язані, зокрема, із забрудненим повітрям та водою. Свідомі бренди та компанії роблять кроки для адаптування виробництв до потреб екології, а деякі бренди, яких поки одиниці, вже не просто виготовляють безпечну для планети продукцію, а й створюють повноцінні екосистеми, щоб скоротити викид вуглецю та вбезпечити Землю і людей від занепаду. До Всесвітнього Дня Землі, який відмічають 22 квітня, vogue.ua спільно з [comfortzone] занурились у питання екологічної свідомості й на прикладі бренду розповідають, як створювати доглядову косметику та піклуватися про планету одночасно.

Реклама

Думати про людей та світ

Якісний сталий підхід до виробництва косметики можливий лише за умови, коли екологічні цінності є в ДНК бренду — з початку заснування або набуті впродовж років роботи над собою. Так, починаючи з 1996 року, — моменту заснування [comfortzone] — вже протягом 25 років бренд дотримується та інтегрує у свою роботу три основні умови: науку, ефективність і сталий розвиток.

Comfort Zone Village, Scientific Garden
Comfort Zone Village, Scientific Garden

І якщо потрібне якесь підтвердження екологічної душі бренду, то [comfortzone] у складі DavinesGroup має сертифікацію B Corp, яка свідчить про відповідність найвищим стандартам соціальних та екологічних показників, публічної прозорості та юридичної підзвітності для досягнення балансу між прибутком та екологічністю. Простими словами — бренд є частиною однієї з найекологічніших компаній світу.

Comfort Zone Village, Scientific Garden
Comfort Zone Village, Scientific Garden

Головний продукт [comfortzone] — доглядова косметика для шкіри. Науковий підхід для її виробництва ґрунтується на фармакогнозії — вивченні рослин та їхніх корисних якостей. Хтось може назвати це народною медициною, коли насправді це найбільш якісний та природний підхід до піклування про здоров’я шкіри. У Пармі, в Італії, у бренду є власний ботанічний сад із промовистою назвою ComfortZoneVillage, де вирощуються, досліджуються й використовуються у виготовленні косметики понад 6000 рослин. Сироватка-бестселер SublimeSkinIntensiveSerum, яка сприяє синтезу колагену та захищає тон шкіри від подразнень, народилася саме тут.

Сироватка Sublime Skin Intensive Serum, [comfort zone]
Сироватка Sublime Skin Intensive Serum, [comfort zone]

І коли вже зрозуміло, що така косметика не містить парабенів, барвників, інших агресивних сполук, є дерматологічно тестованою і повністю безпечною для вживання (веганами в тому числі), приємно шокує те, що одразу біля ComfortZoneVillage розташовується науковий центр, де вивчають зменшення викиду вуглецю й активно очищують простір навколо ботанічного саду від нього ж. І нагадаємо — шлях до такого прояву екологічної свідомості тривав 25 років і триває досі.

Просувати філософію екологічності в корпоративній культурі

Як ще вкласти цінність піклування про ресурси планети в працівників компанії, якщо не розробити повноцінну корпоративну культуру, яка буде не просто ДНК бренду, а стане ДНК кожного, хто в ньому працює? Саме цим шляхом пішли у DavinesGroup. І — побудували сучасний екологічний офіс DavinesVillage, де про культуру любові та турботи про планету наголошує буквально кожна деталь.

Davines Village
Davines Village

Електроенергію тут отримують завдяки сонячним батареям, освітлювальні системи LED дозволяють економити понад 60% енергії, у порівнянні зі звичайними лампочками, а геотермальна система охолоджує та нагріває будівлю без викидів вуглецю.

Davines Village
Davines Village

Звісно, тут не місце одноразовому посуду та пляшкам — кожен працівник має власну пляшку та постійний доступ до чистої питної води. Що ще? Сортування сміття, робочі поїздки виключно на електрокарах, використання лише eco-friendly-канцелярії та інших важливих у побуті речей. А ще тут співпрацюють з локальними постачальниками їжі — фермерами, м’ясними та рибними лавками тощо, і ви не знайдете одноразових пакетиків чаю та кавових капсул.

Davines Village
Davines Village

Для проведення заходів компанія обирає локації, які сповідують ті ж екологічні цінності, а для переміщення працівників та гостей використовують каршерінг та інші логістичні лайфгаки, щоб зменшити викид вуглецю.

І коли ваше робоче життя (а на роботі ми проводимо чи не 90% часу) настільки насичене піклуванням про планету, складно не зробити це звичкою, а потім і образом життя.

Davines Village
Davines Village

Робити якісний продукт

Екологічна активність компанії проявляється й у виробництві засобів для догляду. Як зауважує бренд-директорка [comfortzone] в Україні Олеся Божко, просто "не шкодити" планеті вже замало. Підприємства мають бути свідомими у виробництві й своєю діяльністю позитивно впливати на навколишнє середовище. "Можна зважати на багато різних пунктів, але головне, це як влаштоване саме виробництво, як багато відходів генерує і що з ними потім роблять. Як і де вирощують сировину та які матеріали використовують для пакування", — пояснює Олеся Божко.

Вкотре хочеться згадати про виробничий завод бренду у Пармі, який є вуглецево-нейтральним, та про прагнення [comfortzone] взагалі стати виробництвом з нульовими чистими викидами. Також бренд приєднався до Цілей сталого розвитку ініційованого ООН й звітує по 17 пунктам, до яких належить зокрема боротьба зі зміною клімату, сталий розвиток міст та громад, доступ до води, освіти та медицини.

І як до такої місії ставляться клієнти бренду? Звісно, з повагою. Й продовжують користуватися засобами компанії навіть у складні часи. Щоб врятувати шкіру від стресу у [comfortzone] є три лінійки, на які радить звернути увагу особисто бренд-директорка Олеся Божко.

"Перш за все, SKINREGIMEN — унісекс-колекція унісекс колекція для зниження рівня кортизолу, корекції та профілактики вікових змін, до того ж колекція має неповторний натуральний аромат з нотами ялівцю, палісандрового дерева та копаху, який нагадує прогулянку в лісі та дарує відчуття бадьорості", — радить Олеся.

Колекція SKIN REGIMEN, [comfort zone]
Колекція SKIN REGIMEN, [comfort zone]

Далі – колекція HYDRAMEMORY. Вона базується на технології Адаптивного зволоження, використовує біом міметичні текстури, які максимально сумісні зі шкірою та забезпечують максимальне проникнення біоактивних інгредієнтів, та здатна задовольнити потреби будь-якого типу шкіри й в будь-яких кліматичних умовах.

Колекція HYDRAMEMORY, [comfort zone]
Колекція HYDRAMEMORY, [comfort zone]

І остання – TRANQUILLITY™. "Ця лінійка стане частиною піклування про ментальне здоров’я. До складу входить спеціальна ароматична композиція з ефірними оліями, яка здатна впливати на нашу лімбічну систему та дарувати відчуття спокою та глибоко релаксу", — розповідає Олеся.

Колекція TRANQUILLITY™, [comfort zone]
Колекція TRANQUILLITY™, [comfort zone]

Мати свідомих споживачів

Коли компанія робить, здається, неможливе для захисту планети від забруднень, цього хочеться навчитися і нам — споживачам. А на що ми й можемо вплинути, так це на свідомий підхід до вибору косметики та її використання.

Юлія Шопяк, бренд-тренерка [comfortzone] в Україні, пояснила, яким крокам варто слідувати для екологічно свідомого догляду за шкірою:

  • З самого початку обирати лише ті засоби, які відповідають вимогам екологічно свідомої організації виробництва. Це можна легко перевірити на сайті виробника.

  • Свідомо обирати лише ті засоби, які потрібні саме вашій шкірі — для цього може знадобитися консультація фахівця. Такий підхід вбезпечить від покупки десятків баночок, які просто стоятимуть на поличці.

  • Для вмивання обирати засоби які при змиванні, потрапляючи в довкілля, не шкодять йому — варто уникати засобів, які сильно піняться, з лаурилсульфатом у складі. Обирайте засоби для вмивання, які виконують одразу декілька функцій: наприклад, демакіяж та очищення, не змінюючи ph шкіри, що звільняє від етапу тонізації. І ще важливий момент біодеградування засобу в навколишньому середовищі — це під силу лише натуральним засобам. Найбільш екологічними є бальзами та желе для вмивання і гідрофільні олії.

  • Шкіру очищувати варто не більше двох разів на день, а воду вмикати безпосередньо для вмивання.

  • Під час відпочинку біля води та купання варто використовувати лише засоби з безпечними хімічними фільтрами SPF, які не створюють плівку на поверхні води, пропускаючи світло і не впливають на океанічне біорізноманіття.

  • Ароматизатори в засобах мають бути натурального походження, тоді вони не токсичні для організму й біодеградують без шкоди природі.

  • Щоб зменшити викид пластику, обирайте засоби зі змінними частинами — це зменшить кількість пластикових відходів та зекономить гроші.

"Ми маємо два доми — наше тіло і нашу планету, тому маємо безперервно і з любов’ю піклуватись про них", — наголошує Олеся Божко, бренд-директорка [comfortzone] в Україні.

Офіційним представником бренду Comfortzone в Україні є компанія Alfa Medical&Spa Development.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.