Що нового: прикраси-мутації, відмова від уколів краси і помада Supreme
Одна з найвідоміших візажісток світу відмовляється від ін'єкцій краси і закликає старіти красиво; зірки приміряють прикраси, що імітують мутацію тіла, інтернет гуде від чуток про випуск б'юті-лінії Supreme. Головні б'юті-новини – в міні-огляді Vogue.ua.
Паті Дуброфф – зоряний візажист, серед клієнток якого: Дакота Джонсон, Марго Роббі, Діана Крюгер, Майлі Сайрус, Гвінет Пелтроу, Кейт Босуорт, Наомі Воттс, Джуліанна Мур, Шарліз Терон і Єва Мендес, – публічно відмовилася від ін'єкцій і філерів та оголосила в своєму Instagram-акаунті (@patidubroff), що буде старіти красиво.
"Багато років я приховувала за гривкою свої зморшки. Раніше вони бентежили мене, здавалося, що їх потрібно соромитися. Але через кілька років я зважилася відкритися світові такою, яка я є. Це мій особистий вибір, і я нікого не засуджую. Я сама вирішила, що хочу вести якомога здоровіший і ближчий природі спосіб життя! А це означає, що ніяких токсинів і консервантів. Тільки здорова їжа, вправи, багато води і високоякісних засобів по догляду за шкірою", – коментує Паті у своєму Instagram-акаунті.
На відміну від природної Паті, зірка реаліті-шоу Кім Кардаш'ян та модель Кріссі Тайген підірвали Instagram, коли взяли участь у новому проекті A.Human. Для цього вони приміряли прикраси, що імітують незвичайні модифікації тіла. На вигляд вони схожі не те, щоб на підшкірні імплантати, не те, щоб на огидні мутації, але відірвати погляд неможливо.
Ці фото з'явилися в сторіз зірок в рамках проекту A.Human, заснованого давнім другом клану Кардаш'ян, Саймоном Геком. При цьому офіційний Instagram проекту іронічно декларує, що засновник A.Human – Олдос Гакслі, знаменитий письменник, автор антиутопії "Прекрасний новий світ".
Мета проекту – представити, що було б, якби люди могли змінювати тіло так само, як одяг. 5 вересня в Нью-Йорку (48 Mercer Street) відкриється інтерактивна виставка, яка триватиме до 30 вересня і дасть змогу побачити імерсивний театралізований перформанс з речами A.Human в дії.
Ще однією новиною, яка розбурхала уяву б'юті-маніяків, стало фото помади Supreme. Його миттєво розтиражували, незважаючи на те, що офіційна Instagram-сторінка бренду ніякої інформації на тему б'юті-дропа не публікувала.
Мовчить і @supreme_leaks_news, де найчастіше з'являється інформація про нові колаборації і товари Supreme. Проте, потенційна помада марки приречена на популярність. Стежимо за розвитком подій.
Тим більше, що Supreme – та компанія, якій не притаманні ніякі рамки. Недавно випустила байдарку, вуличний одяг, вогнегасник, лом, цеглу, чохли для алкоголю і навіть Біблію, вона може перейти і до індустрії краси.
Instagram: @vogueua_beauty