Разом – сильніші: б’юті-бренди, що підтримують Україну
Дедалі більше б’юті-брендів підтримують Україну – і словом, і ділом.
"Доброго дня, ми з України! І сьогодні хочемо висловити вдячність нашим британським колегам з @officialmedik8, – ідеться в заяві Starlit Group, дистриб’ютора косметологічних брендів та апаратів. – Head-офіс Medik8 перерахував 15 тисяч фунтів у фонд допомоги нашій країні, а також запевнив, що не співпрацював і не співпрацюватиме з рф. До речі, таке ж рішення ухвалили й інші бренди, які представляє Starlit Group в Україні".
"Разом з командою ми підтримуємо країну в різних напрямах: від волонтерського до фінансового, – у власному дописі на фейсбуку говорить Тетяна Таран, засновниця Starlit Group. – Компанія вже перерахувала більш як пів мільйона гривень у Фонди на підтримку ЗСУ та гуманітарні цілі, наші працівники перевантажують гуманітарну допомогу на заході країни, здали кров та вступили до IT-військ.
Ми розсипані по всій країні та за її межами, але ми єдині в нашій боротьбі за вільну Україну й наше світле майбутнє.
Велику підтримку отримано від наших партнерів-постачальників, зокрема й фінансову, – до ініціативи вже долучилися Medik8, Cosmetics 27, Jutta Bode#Norabode, #Observ, Perricone MD etc.
Більшість наших партнерів не мали представництв у росії, а ті бренди, що мали, – припинили співпрацю.
З першого ж дня війни Тійна Орасмяе-Медер, авторка бестселера "Б’юті-міфи", лікарка-дерматокосметологиня, експертка з розроблення косметичних засобів, засновниця бренду професійної косметики Meder Beauty Science (Швейцарія), активно висловлює свою громадянську позицію у власних соцмережах. Вона бере активну участь в акціях на підтримку України, що відбуваються в Лондоні, постійно ділиться корисними лінками та закликає світову спільноту підтримати нашу країну.
"З 24 лютого ми припинили постачання Meder Beauty в росії. Міжнародна команда Meder Beauty засуджує зрадливу та пекельну війну, яку росія розв’язала проти України, – звернулася Тійна через фейсбук до підписників. – Ми засуджуємо фашизм і вбивство, і вся наша команда робить усе, що нам до снаги, аби допомогти нашій українській команді, друзям, колегам і партнерам сьогодні. Ми стоїмо на мітингах, збираємо допомогу, жертвуємо гроші, боремося разом з нашими українськими друзями. Повернення нашого бренду в росію можливе тільки після повного звільнення України та зміни уряду росії. Ми знаємо, що ніхто з дистриб’юторської компанії в росії не підтримує війни, і знаємо, що це руйнує їхній бізнес сьогодні. Проте це єдиний вихід".
Дуже радимо підписатися на facebook Тійни, бо вона – б’юті-Арестович сьогодення. Крім того, Тійна забезпечує неймовірну інформаційну підтримку українцям. За цим посиланням можна знайти перевірені корисні лінки для тих, хто потребує допомоги: волонтерські організації, транспорт, житло в Європі тощо. А також надає підтримку косметологам з України.
Компанія ALFA Medical & Spa Development перерахувала 1,5 млн грн на підтримку ЗСУ. Нагадаємо, це дистриб’ютор брендів Comfort Zone та HydroPeptide.
"Ми рішуче засуджуємо російське вторгнення та війну в Україні, яка завдає стільки страждань українському народу, – каже допис L'Oréal Group на сторінці в Facebook. – Нашим абсолютним пріоритетом є підтримка 326 українських співробітників та їхніх сімей, життя яких так різко змінилося.
Враховуючи масштаби того, з чим стикаються люди на місцях, ми фокусуємося на наданні допомоги нашим співробітникам, які залишились в Україні, які виїхали або залишають країну, та українському народу. Ми фінансово підтримуємо наших співробітників в Україні та надаємо психологічну допомогу.
Наші команди в сусідніх європейських країнах особисто зустрічають тих співробітників, які перетнули кордон, і ми надаємо їм та їхнім родинам житло, доступ до приватної медичної допомоги, психологічну підтримку, фінансову допомогу та юридичні консультації.
Наші співробітники по всьому світу, а особливо в сусідніх країнах, беруть активну участь у наданні допомоги, і у відповідь на їх прагнення висловити свою солідарність з українськими колегами, ми розпочали глобальну кампанію зі збору коштів для співробітників та програму волонтерства".
L'Oréal Group наразі співпрацює з місцевими та міжнародними неурядовими організаціями (як Червоний Хрест), а також Організацією Об’єднаних Націй (такими як Верховний комісар ООН у справах біженців та ЮНІСЕФ) та жертвує через них 5 мільйонів євро. Станом на 8 березня група доставида чверть мільйона засобів для гігієни та продовжує надавати додаткові косметичні засоби.
Діяльність групи в росії відповідає позиції французьких та європейських державних установ. "Ми вирішили тимчасово закрити всі власні магазини та точки продажу в універмагах, – йдеться в заяві, – а також призупинити всі промислові та національні медіа-інвестиції. Ми також прийняли рішення тимчасово закрити сайти електронної торгівлі власних брендів у Росії. Ми продовжуємо розглядати додаткові заходи".
Відповідно до програми гуманітарної допомоги в Україні група пожертвувала понад 100 000 засобів для гігієни, а саме шампуні, гелі для душу та гоління, дезодоранти, засоби для догляду за шкірою, які вже доставляються благодійним фондом БФ Let's help у пологові будинки, лікарні, військомати та UNFPA Ukraine – в територіальні центри оборони.