Як в б'юті-образах Gucci Resort 2019 виражений тренд Diversity
У некрополі Алікам на околиці Арля відбулось шоу Gucci Resort 2019. Б'юті-команда знову сколихнула традиції: у кожного з учасників шоу був свій б'юті-образ.
Різноманітність облич на подіумах з'явилася в останні сезони. Тут і дорослі моделі, і моделі plus size, і моделі з нестандартною зовнішністю. На цьому модні будинки не зупинилися – стилісти по зачісках та художники з макіяжу почали створювати кілька б'юті-образів для шоу. Так, на весняно-літньому шоу Marc Jacobs, наприклад, демонстрували 6 видів стрілок.
Очевидно, що у Алессандро Мікеле щодо цього своя філософія. Наприклад, на показі осінь-зима 2017/18 він безапеляційно заявляв: "Мене не цікавлять моделі, мене цікавлять обличчя!". Тоді на подіум вийшли дівчата з чорною глянцевою помадою, із зачісками-воронячими крилами, з чистими обличчями, зі сльозами-аплікаціями, з інкрустованими губами. Bсе це були різні дівчата – і різні образи.
Показ майбутнього сезону, де б'юті-команда представила сюрреалістичні образи з "запасною" головою і "третім оком", не обговорював тільки ледачий. Цього разу Gucci продемонстрували красу інакше – і знову по-новому. 114 виходів, більше п'ятдесяти моделей, неоготика, алюзії на Марію-Антуанетту, загробне життя і декаданс. Пол Хенлон, який очолював команду перукарів, придумав зачіски в дусі епохи Середньовіччя: складні плетіння, завитки, коси і хвилі. А штат візажистів під керівництвом Ядіма розфарбував кожну модель по-своєму. Тут була і випещена шкіра, як на полотнах Ботічеллі, і готична чорна помада (яку було складно сприймати інакше окрім як алюзію на картини Босха), і дивні розписи на обличчі, і лялькові маски зі стразами замість очей. Насолоджуйтеся вибіркою найбільш вражаючих образів у галереї.