До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Блогер К'яра Ферраньї стала музою Lancôme

Колаборації блогерів і б'юті-брендів – явище не нове. Але вперше трапляється, що блогер стає музою найстарішого французького Будинку. Нову історію почав Lancôme, оголосивши про те, що легенда світу соціальних мереж Кьяра Ферранії стала музою та амбасадором бренду.​

К'яра Ферраньї

У К'яри Ферраньї, автора блогу The Blonde Salad, майже 12 млн фоловерів в Instagram. Випускниця юридичного факультету з Кремони зробила кар'єру на своєму хобі. Сьогодні вона – бажана гостя модних показів, знаменитість, рольова модель для дівчат в усьому світі. В 2015 К'яра стала перши блогером, якого помістив на обкладинку Vogue.

Реклама
К'яра Ферраньї на обкладинці Vogue Spain

У 2013 році К'яра заснувала TBS Crew (Команду The Blonde Salad), щоб перетворити блог на повномасштабне медіа з онлайн-магазином, яке щомісяця відвідує 600 000 чоловік. Знамените лого К'яри – око в обрамленні чорних вій – прикрасив створену нею колекцію взуття. Зараз К'яра живе в Лос-Анджелесі, чекає першу дитину і продовжує надихати дівчат по всьому світу.

Чесність, добра воля, щастя, сучасність: в Lancôme впевнені, що ці категорії – загальні для Будинку та для К'яри. Разом з брендом вона буде підтримувати їх у соцмережах і в багатьох проектах протягом року. "Ми пишаємося початком співпраці з К'ярою Ферраньї, – говорить генеральний директор Lancôme International Франсуаза Леманн. – Вона допоможе нам донести ідею про те, що щастя – це найкращий вияв краси". Амбасадор бренду також є Джулія Робертс, Кейт Вінслет, Пенелопа Крус, Люпіта Ніонго, Лілі Коллінз і Тейлор Гілл.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.