Генеральний директор BVLGARI Жан-Крістоф Бабен розповів ювелірному оглядачу Vogue UA Тетяні Соловей про новинки Дому.
Що на ваш погляд жінки цінують в годинниках?
Жінки роблять вибір, покладаючись на власне почуття прекрасного. Їм подобаються годинники на браслеті-тубогаз або класичні круглі на шкіряному паску – завжди вибір залежить від смаку. Інколи може цікавити естетика якоїсь певної моделі: чоловічий Octo Finissimo жінки купують через їхній дизайн. Жінки узагалі дуже прагматичні. Ми презентували новий Serpenti зі змінними пасками й усі жінки одразу кинулись перевіряти, наскільки легко їх змінювати.
Як впливає діджитал-світ на годинникову індустрію?
Одразу нам здавалось, що він змінить комунікацію і присутність в соціальних мережах. До прикладу, у нас є рекламне обличчя Лілі Олдрідж, але заради івентів ми запрошуємо діджитал-амбасадорів – зараз ним стала онука знаменитого редактора Vogue Каролін Вріланд. Утім діджитал-світ впливає на дизайн. Онлайн можна створити весільні каблучки, а тепер годинники Serpenti. Ми запустили додаток, який діє в наших монобутиках, з його допомогою можливо зібрати власну модель: обрати колір циферблату і пасків, матеріал для корпусу – у нової колекції 312 варіацій. Цей світ дозволяє бути в безпосередньому контакті з клієнтом – по суті, давати можливість створювати той продукт, який він готовий купити.
А не почнуть тоді усі звертати увагу тільки на колір пасків замість технічних інновацій?
Більшість не купує годинники через їхню технічну віртуозність. Їм подобається зовнішній вигляд і вони довіряють бренду. Вау-ефект – це першочергове враження, яке визначає вибір. Нам цікаві технології, тому що вони стають частиною дизайну, приміром, скелетонізованих Octo Finissimo з відкритим турбійоном, начинка яких мала вміститися в цей елегантний корпус. До того ж, люди люблять, коли щось відбувається на циферблаті, коли годинник живе на руці – наприклад, моделі з відкритим турбійоном або місячним календарем. Звісно, коли дізнаєтесь більше про технології, починаєте цінувати складні годинники ще більше.
Ваша римська прописка має якесь значення у глобалізованому світі?
Я вірю, що клієнтів цікавлять виняткові продукти і сервіси – їхнє походження, автентичність і процес створення. Добре знати, що червоне вино походить з певного регіону Бордо і краще б його робили на невеликій фермі, де виноробством займаються профі в п’ятому поколінні. У нашого Дому подвійна перевага: якість ювелірної майстерності з Італії і годинникових механізмів з Швейцарії.
Читайте також: