Кутюр не має обмежень, усе залежить тільки від фантазії того чи іншого дизайнера. За роки, що минули відтоді, як Чарльз Ворт заснував перший Дім високої моди в 1858 році, розкішні весільні образи, хитромудра вишивка, надскладний декор і сотні годин роботи над одним образом і далі полонять жінок у всьому світі, змушуючи їх нетерпляче чекати на Тиждень високої моди. У наш складний час магія кутюр потрібна нам як ніколи.
Сьогодні ми згадуємо кутюр зразка 1990-х, коли мода стала масовішим захопленням завдяки феномену супермоделей, спостерігати за якими хотіли дедалі більше глядачів. Кутюрні покази того часу запам’яталися не тільки ефектними силуетами, а й сліпучими прикрасами. Іноді супермоделям взагалі нічого не було потрібно, крім останніх. У 1997 році канадська зірка Шалом Гарлоу, зокрема, дефілювала на кутюрному шоу Christian Dior у ледь помітному на її тілі кольє, що прикрашало не тільки шию, а й тулуб. Джона Гальяно тоді тільки-но призначили на посаду креативного директора Дому й потік його фантазії годі було спинити.
Кутюрні шоу Chanel того часу запам’яталися численними перлами, коштовними зірками й маленькими чорними сукнями, прикрашеними великими золотистими ланцюжками. Приміряли їх не менш яскраві дівчата, серед яких особливо вирізнялися Наомі Кемпбелл і Крісті Тарлінгтон.
Від уже легендарних хрестів Chanel до прикрас для волосся у вигляді метеликів Valentino — згадуємо найзнаковіші прикраси з кутюрних колекцій 1990-х і 2000-х.